Nekromanti Nya skadetabeller

Ymir

Liten kantbaron
Håhåjaja, då har man Eon II i sin hand och därmed också skadetabellerna från "Krigarens väg" även i en av sina grundböcker...nu vore det ju önskvärt att de kom i en spelledarskärm också, så man kan använda dem till något annat än att bläddra förbi dem...

- Ymir, förstår inte vad det är för mening med att ha det "smidigare" skadesystemet i två moduler men inte i någon spelledarskärm

Krille

Super Moderator
"förstår inte vad det är för mening med att ha det "smidigare" skadesystemet i två moduler men inte i någon spelledarskärm"

Aha! Så du vill ha spelledarskärmen innan spelet? /images/icons/wink.gif

Det kommer säkert en ny spelledarskärm, ska du se.

- Krille
<A HREF="http://www.foxtail.nu" target="_new">http://www.foxtail.nu</A>

Azagthoth

Myrmidon
Det jag vill ha är skadetabellerna som pdf-filer så man kan skriva ut dem. Försöker man kopiera dem ur boken så lär den ta för mycket skada (jag är försiktig med mina böcker).

/Azagthoth

Ymir

Liten kantbaron
Och? Jag personligen finner iallafall ingen som helst nytta av de nya skadetabellerna förrän jag får dem i en spelledarskärm.

- Ymir, tycker ändå att hans två sl-skärmar börjat bli väldigt köttade...

Evil Peter

Hero
Jag personligen finner iallafall ingen som helst nytta av de nya skadetabellerna förrän jag får dem i en spelledarskärm.

Nu var det nog inte för skadetabellerna Eon II kom ut... /images/icons/wink.gif

C

Ymir

Liten kantbaron
Njae, det har jag liksom förstått...kan dock inte fatta varför det kom ut överhuvudtaget, egentligen...känns mest som en stor kompensation för hur eons grundbok borde sett ut från början. Fast lite matnyttigt fick man allt i Eon II.

- Ymir, inte så missnöjd som han låter, blev mer besviken på Consaber, faktiskt.

Sir Foilan

Hero
"Det jag vill ha är skadetabellerna som pdf-filer så man kan skriva ut dem. Försöker man kopiera dem ur boken så lär den ta för mycket skada (jag är försiktig med mina böcker)."

Ja, där har vi ett ypperligt skitbra tips till Neogames.
Jag är precis likadann när det gäller böcker. /images/icons/smile.gif
Jag tog dock mod och kopierade sidorna iaf, funkade rätt bra, men en pdf vore ju guld!

/Sir Foilan

Ymir

Liten kantbaron
Det förstås. Isåfall var det en bra uppdatering åtminstone, det erkänns. :)

- Ymir, saknade dock, som sagt var, lungsot bland sjukdomarna...men man kan ju inte få allt.

Skrynkelberg

Veteran
Krigarens väg?

Ehrm... Är det någon som lite kortfattat kan förklara vad som är så revolutionerande med skadesystemet i "Krigarens väg" för en stackars själ som inte har den modulen? Snälla?

Mederian

Warrior
Re: Krigarens väg?

Ehrm... Är det någon som lite kortfattat kan förklara vad som är så revolutionerande med skadesystemet i "Krigarens väg" för en stackars själ som inte har den modulen? Snälla?

Alla uträkningar är redan klara, vilket innebär att det blir mycket snabbare att spela.

/Mederian síol Ianoty t'un Léarama t'an Machara
- den stolte