Nekromanti Nya utgåvan av Western

Derlon

Veteran
Hur går det med den nya utgåvan, har väntat på någon form av lägges rapport. Vad jag förstått ska/skulle den nya utgåvan komma under -05.

Nyfiken & Girig, vill ha!

Cymew

Veteran
Jag skrev precis ett svar, men det verkar forumet ha ätit upp. Jag ber om ursäkt för eventuell dubbelpostning.

Jo, det sades att nya Western skulle komma i år. När jag postade en fråga här tidigare var det ingen som visste något. Gillbrings verkar ju ha lämnat forumet, så det skulle väl betyda att man måste eposta dem med en fråga.

Tvärr fick jag inget svar, överhuvudtaget. Det gjorde mig lite missnöjd och jag tycker det var osnyggt.

Är det någon här som pratar med Gillbrings kan denne ju nämna att det vore hyggligt om de gav ett livstecken ifrån sig.

Hej!

Vi har inte lämnat forumet, vi finns här även om vi inte hinner posta lika ofta som tidigare. De flesta frågor brukar få bra svar ändå, tack vara alla trevliga forumanvändare som hänger här.

Jag vet att vi svarade på den här frågan senast den 8/9, men ber om ursäkt om vi missat ytterligare en förfrågan.

Western kommer inte att komma ut under 2005 utan är istället planerat till nästa år. Vi har inte satt något exakt datum utan återkommer om det när vi känner oss redo. Arbetet med den nya versionen går framåt, även om lite långsammare än vi först tänkt. En stor del av detta beror på att Tove behandlats för bröstcancer under året (som vi nämnt tidigare på forumet), vilket har tagit mycket tid och kraft.

/Anders & Tove