Nekromanti Nya världar

Aion

Veteran
Jag är mitt uppe i processen av att skapa en ny värld i Drakar och Demoner Expert (japp den gamla hederliga bästa varianten :) för en ny skock får jag skall valla - dvs en ny spelargrupp. Vill krydda med lite snygga illustrationer men har ingen tid över för eget skapande av dylika för tillfället. Tips på vart jag kan finna dessa eller rentav era egna illustrationer mottages tacksamt.

Snow

Swashbuckler
standardsvaret

Välkommen till forumet...

Det kommer in en hel del frågor om var man kan hitta illustrationer rent allmänt. Beskriv vad du vill ha och motivera oss att hjälpa dig så ökar dina chanser. Är det drakar och älvor eller Tjuvar och banditer?

Leta på www.elfwood.com

Sök på forumet...

Aion

Veteran
Re: standardsvaret

Tack för ditt välkomnande!

Jag var ute efter allmänna tips till gagn för både mig andra som läser i detta forum. Mitt motiv var av rent självisk karaktär OCH av allmän karäktär således.

För egen del så behöver jag illustrationer av landskapskaraktär såsom bergskedjor, hav, skogar m.m. då syftet med dem är som krydda i en världsbeskrivning.

Mera motiv? Javisst!
Om någon skulle vara intresserad av att ta del av den värld jag nu skapar så får de gärna ta del av mitt material när det är klart. Världen kommer vara alá Pangea som huvudsakligen bebos av människor i olika stadier av samhällsutveckling med tonvikt på det feodala.

Väl mött frände!