Nekromanti Nya yrken?

Mr Pickadulver

Veteran
Jag bara undra om någon påhitting person där ut i landet har hittat på några nya yrken? Inte det att de yrkena som finns i boken är dåliga eller så, men det blir lätt tjatigt när alla är militärer och solos. Dessutom har man ju varit alla yrken som finns minst 3 gånger. Ha det bra och goo jul på er oxå!

Jerry Sköld

Veteran
Medan denna fiktiva Någon håller på, får han gärna skriva ett separat yrke för privatdetektiver (även om jag håller på själv). Att sätta det som ett underyrke till Solo är en ren förolämpning; är det bara jag som tycker att det är lika konstigt att en hitman har lika stora chanser till en privatdeckarlicens som en P.I., eller att den senare har lika stora chanser att åka i fängelse för mord som den förstnämnde?/images/icons/sick.gif

Belzambix

Warrior
Det enda yrket som behövs är Texas-man:
man får massor med stridsvana och utrustningen består av ett tungkulspruta!

Jerry Sköld

Veteran
Även om det där var ett skämt så verkar det tyvärr summera vad de flesta spelare önskar sig av en yrkeskategori nu för tiden...

kalas

Veteran
Ja det beror på om du är intresserad av lite egna jag gjort som kanske inte är helt färdiga???
Har yrken som grönsakshandlare, lärare, fanatiker, präst, lastbilschaufför, pilot, stridspilot, taxichaufför och liknande...
Kan det vara till någon hjälp så är det bara att hojta till. Observera att dessa yrken kan vara väldigt "buggiga", men om det inte gör något så!!!

/Darki (mannen som skapar lite av varje)

PS!! Har lite av varje annars som jag skapat själv om ni är intresserade!

Tokugawa Ieyasu

Swordsman
Taxichaffis...

Är ett ganska roligt yrke. Jag spelade en Taxichaffis i Mutant Chronicles en gång, och det var faktiskt jävla kul. Det vart många roliga biljakter, t.ex. en när vi hoppade mellan hustak högt ovanför Luna City. Inte realistiskt, men förbannat skoj.

Storuggla

Champion
Re: Taxichaffis...

Taxichaffis? Banne mig, kan ju vara ett kul jobb för en RP... Närmaste jag kommer är en ungersk trafikpolis. Tänk på den du...