Nekromanti Nybörjare i Stockholm

Suedish

Veteran
Hej.

Jag är väldigt intresserad av att börja spela rollspel, många av mina vänner i andra städer spelar och jag har länge velat börja spela själv, nu har jag till slut tagit tag i det.

Själv är jag 23 år gammal och bor söder om Stockholm.
Finns det någon grupp som skulle kunna tänka sig att ta in en oerfaren spelare? Även om du som läser detta kanske inte gör det, men ni kanske vet någon som gör?
Jag är väldigt lättlärd och hängiven, kan spela nästan alla dagar i veckan.
Helst av allt skulle jag vilja spela något åt fantasyhållet, men kan även spela sciencefiction, mutants till exempel.

Nåväl, jag tror mitt budskap har gått fram och jag hoppas att det finns möjlighet för mig att börja spela snart.

MVH Micke

Diarmuid

Veteran
Hej,

Nu är ditt inlägg ju inte direkt färskt längre, men tänkte chansa i alla fall. Har du fått några svar ännu?
Om inte är jag säkerligen intresserad, själv har jag spelat en del (AD&D, MERP och friform), men det är en del år sen nu.
Jag kunde evt. tänke mig att spelleda en liten grupp seriöse spelare - primärt fantasy.

Kenzui

Warrior
tjenixen. har ni fått ihop nån grupp? för jag är inte med i nån men skulle gärna vara det! helst av allt skulle jag spela 24 7 men man har ju skola och sånt =). jag bor i järna heter kim och är 17 och ska fylla 18. HA DET BRA!!!