Nekromanti Nypremiär för min EON-Sida

Zadrith

Hero
Jag har nu åter igen lagt ut min EON-Sida efter att ha strukturerat om den helt och separerat den från resten av "Zadriths Domn". Den nya adressen är: http://hem.passagen.se/zadrith/eon/ och jag hoppas att ni ska hitta något ni gillar. All form av kritik är välkommen även om jag föredrar den konstruktiva varianten. :gremsmile:

Duddmannen

Hero
Jäkligt snyggt!

Mycket snygg sida måste jag säga (avundsjuk!) och massor av trevliga saker att ladda ner och läsa. Jag ser med spänning fram mot nästa uppdatering och fortsatta arbete.

Bra gjort!

/Duddmannen

Lord Lukas

Veteran
Toppen!

Har en liten fråga bara... hur har du gjort de underbara kartorna (eller har du hittat dem någonstans). Om du har gjort dem, vilket program, tog det tid osv. Själv ritar jag mina kartor för hand, och det brukar ta några timmar, och inte blir de lika snygga heller!
Hör gärna av dig till forumet vid uppdatering!

Zadrith

Hero
Re: Toppen!

Jag har ritat kartorna själv och jag använder VISIO. Kartan över jarladömet Fala tog ganska lång tid (tre-fyra timmar skulle jag tro) att göra den andra gick betydligt mycket snabbare.
Jag håller för tillfället på att göra en karta över Chadarian i samma stil som den över Fala. Men den blir nog inte klar än på ett tag eftersom jag har ganska många järn i elden.

Lord Lukas

Veteran
Re: Toppen!

Coolt... Visio sade du! Har aldrig hört talas om... antagligen finns det inte till mac.... i varje fall inte gratis... Men de är skitsnygga! Keep up the good working som man brukar säga!