Nekromanti Nytt äventyr

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Tja folks!

Håller på med ett nytt äventyr och tänkte höra om någon har lust att fixa layouten och illustrationerna. Äventyret utspelar sig på ett ganska mystiskt värdshus i valfri skog i Trudvang. Det hela går ut på att rollpersonerna har blivit insnöade och kommer inte därifrån. Plötsligt börjar folk bli mördade och en sorts cluedo-historia börjar utvecklas.
Äventyret innehåller ganska många mysiga element såsom en osynlig demon, magiska tatueringar, två skumma lönnmördare, en underjordisk trädgård med två älvor m.m. Jag har kommit igång så smått men räkna inte med att det blir klart på några veckor.

globbe

Veteran
Låter som en mysig settning. Kan nog inte hjälpa dig med formgivningen.. jag är usel på sådant... men jag skulle kunna hjälpa dig med korrektur-läsning om du vill. Kommer du att göra det tillgängligt för oss andra? Ser fram emot att läsa isåfall..

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Kommer du att göra det tillgängligt för oss andra?
Jag har precis inlett förhandlingar :gremwink: med Runde Rolf om att lägga upp det på Svultna Svinet. Om inte de vill ha det så ska jag se till att det kommer i händerna på er på ett eller annat sätt.