Onsdag och torsdag denna vecka är dåliga mötestider för mig för då är jag förhoppningsvis borta i en liten stuga i Berg och spelar rollspel hela dagen lång. Det finns väl en viss möjlighet att jag är hemma torsdagkväll men det är ingenting som jag kan garantera.
Jag kommer ha svårt då jag har tillgång till internet via biblioteket - max en timme per gång alltså. Jag ska meddela när jag skaffat mig en bättre uppkopplingsmöjlighet.
Jag tycker att eventuella möten bör annonseras på fler platser än bara föreningsforumet. Särskilt om de beslutas med kort varsel. För tillfället så är jag inte inne och läser på forumet dagligen och det kommer säkert att gälla flera framöver, till exempel Fogge som snart rycker in (om han inte redan har det). Mitt Icq-nummer finns i min profil och fungerar bra, annars så kan jag nås på andwi200@student.liu.se
Jag är ledsen att jag inte dök upp - jobbet har efter den senaste tidens virusattackar ökat säkerheten, och tillåter ingen IRC-trafik öht längre. Så möten måste isf hållas när jag är hemma.
Nu var det väl ingen som var närvarande vid mötet, direkt, men i övrigt bör det funka med webirc, till exempel http://webchat.xs4all.nl/cgi-bin/ircnet/irc.cgi , även om IRC-klienter är spärrade.
Vi håller mötet här på forumet, under loppet av ett par veckor. Ingen behöver passa några tider, man hinner tänka efter och formulera sina svar etc. Sen när alla stadgeförslag är stötta och blötta håller vi en omröstning.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.