Nekromanti Nytt försök till forumträff i skåne..

Johan K

Gammal & dryg
Vad säger ni ?!?!
Skall vi försöka få till nån träff här ner i skåneland(läs malmö eller lund:p) eller är det dömmt att inte bli något ??

Om det skulle bli något, vad skall vi hitta på ? Var skall vi vara ?

Lycan

Hero
Jag tycker helt klart vi borde svänga ihop något. Brädspel någon dag hade t ex kunnat vara kul. Eller så hade vi kunnat joina en magicdraft på Spel på Djäknegatan :gremsmile:

- L

Johan K

Gammal & dryg
Spela massa brädspel på ickeutomhusplats där man inte blir bortkörd efter en timma.
Yepps, det låter ju som ett förslag helt kalrt i min linje faktsikt. Vi även kanske kan köra lite kortspel & liknande spel åxå, låter det som en bra idé ?

/ Johan K, som grottröjt lite i Diablo 2

Johan K

Gammal & dryg
Eller så hade vi kunnat joina en magicdraft på Spel på Djäknegatan
Jaoo, et skulel väll kuna vara trevligt med en styc draft... Dock så lär jag väll få ett parti med storstryk i det... :gremgrin:
Kanske om mvi skulle kunna träffas på just Djäknegatan, innan FNM:en, & lira lite anant åxå. Låter det som en bra idé ??

Johan K

Gammal & dryg
På förslag, fredagen den 20/1

Vad säger ni gott folk, vad tror ni om att försöka träffas fredagen den 20/1 i malmö, närmare bestämmt på Djäknegatan, klocakn 15:00 ungefär.. Hur låter det ? Kom gjärna med mer förslga om vad vi kan hitta på !

/ Johan K, som snart tänker sova.

Johan K

Gammal & dryg
Re: På förslag, fredagen den 20/1

Verkar som det inte bir något imoron. Någon som har nått anant förslag på när vi kan träffas ??

/ Johan K, som nog inte dyker upp heller i morogn isåfall.