Nekromanti Nytt material???

sanarialven

Veteran
När i "¤#!%£§ kommer det några nya moduler till neotech2???
Det finns ju bara typ 3 st ute! :gremconfused:
Jag vill inte ha några svar om att det finns en massa moduler till neotech 1, för det vet jag. Det är ju inte samma känsla med dom gamla grejorna. Är det något på G, eller ska man behöva skriva och publisera allt själv???

GrottrolletNaug

Swashbuckler
"eller ska man behöva skriva och publisera allt själv???"

Typ.
Det enda dom jobbar på är Ultra, och det har dom inte något datum på. Dock så har det viskats om våren. Men det kan vara helt fel.
Det är bara att inse att Neotech är en mindre marknad än Eon, och således ges det ut mer moduler.

Däremot tåls det att sägas att det finns ett sug efter neotech moduler. När offensiv kom så sålde den helt absurdt snabbt. Tror att Marco kommenterade att Offensiv var en av dom bäst säljande Neogamesprodukterna som getts ut.
Så helt lönlöst borde det inte vara att ge ut Neotech moduler.

Jaja, jag skulle inte ha någonting emot nytt matrial. Jag skulle troligtvis köpa det, men jag känner inte att jag behöver det.

/Naug

Carl Johan Ström

Swordsman
Re: Kommande moduler

I slutet av mars kan du med största sannolikhet lägga vantarna på en riktig godbit till N2, nämligen "Neotech Ultra". Modulen är till 90% klar (om man bortser från bilder). Håller på lite smått med att göra ett coolt omslag. Nyckelordet för Neotech Ultra är "användbarhet".

MVH
Carl Johan Ström,
Neogames AB

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Tufft!

Tufft!

Är det för mycket att begära att du kanske berättar lite sammanfattande om kapitlena i boken ? :gremcrazy:

/Naug, vill veta mera

DAKRilla

Hero
Ja!

Ungefär som det gjorts på Eon-forumet om modulen Nekromanti & Vandöda. Skulle vara mycket trevligt.