Nekromanti Nytt material?

Bastardo

Swordsman
Finns det någon som vet ifall de nya planerade officiella modulerna till Neotech kommer att släppas till nuvarande spel (n2) eller om Neogames kommer att vänta med publicering tills N3 har kommit?

Jag tycker att det är nästan skrämmande tyst från Neogames sida angående vad som händer med Neotech nu i nära framtid, om det kommer att hända någonting alls eller inte?

Honken

Hero
Finns det någon som vet ifall de nya planerade officiella modulerna till Neotech kommer att släppas till nuvarande spel (n2) eller om Neogames kommer att vänta med publicering tills N3 har kommit?

Jag har faktiskt ingen aning, men jag kan tänka mig att just nu har arbetet med Neotech legat på sparlåga då de försökt få färdig Eon III. Sedan vet jag ju inte om det är någon N3 i planerna, då jag inte vet om de har slut regelböcker eller inte. Just nu känner då inte jag något behov av ett N3 heller.

/Honken

ripperdoc

Myrmidon
Det är avsiktligt tyst eftersom Neogames vet att de ignet kan lova gällande Neotech när Eon III är på väg ut. Att Eon prioriteras före Neotech är ju ingen nyhet och inget att diskutera heller.

Men, det här betyder inte alls att arbetet med Neotech ligger nere. Jag och Emil Björnsson färdigställde ju Hardware 2 i våras. Jag själv arbetar aktivt med Neotech America nu. Dessutom så kommer ju Neotech ges ut i en ny utgåva eller reviderad upplaga förr eller senare. Om bara någon vecka kommer arbetet kring Neotech att intensifieras. När något kommer i tryck tänker jag dock inte säga något om, men det ser ut som att flera stycken Neotech-produkter kan komma ganska tätt när de väl kommer - det blir alltså ett litet överraskningspaket...

Jag kommer att arbeta på ett eller annat sätt med alla dessa produkter och ni är mer än välkomna att skicka in förslag på vad som kan läggas till eller ändras i Hardware, Grundboken, Ultra, America etc. Ni har chansen att påverka. Kontakta mig via PM eller mail, alternativt starta en diskussion om det här på forumet.

/RipperDoc