Nekromanti Nytt om 1300-sidorsgrunkan

Storuggla

Champion
Nu har det dykt upp en site om det stora spelet, lokaliserad här .
Dock verkar det som det blir 300 sidor regler (som är ett index?), 300 sidor världsbok och en trehundra sidors monsterbok. Och sen 400 sidors äventyr. Det blir 1000 sidor. Varav 300 setting. Det stpr bergis mer, men jag vill inte läsa så mycket mer just nu, men av vad jag läst hittills är jag lite besviken, för skulle det vara värsta superdetaljerade världen, och nu är det 300 sidor? Bah, I say.

Storuggla, bortskämd

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Mycket snack blir det

De snackar mycket i alla fall. Jag är, hör och häpna, tveksam till om jag ska inskaffa detta... ska nog vänta på en del intervjuer och previews, och sen ta en tung funderare på vad det är, och om det kan vara någon idé att använda det. Jag bygger nog hellre vidare på Midnight eller Swashbuckling Adventures, eller Skulls&Bones som kommer snart.

Så det är ju coolt att det är så mycket på en gång, men det gör också att det blir mycket på en gång. Om ni förstår vad jag menar...?

Undrar om de har regler för dragspel?

M.

Storuggla

Champion
Blah Blah Blah

" De snackar mycket i alla fall. Jag är, hör och häpna, tveksam till om jag ska inskaffa detta... ska nog vänta på en del intervjuer och previews, och sen ta en tung funderare på vad det är, och om det kan vara någon idé att använda det. Jag bygger nog hellre vidare på Midnight eller Swashbuckling Adventures, eller Skulls&Bones som kommer snart."

Tja, det är ju baserat på ett kortspel och... och... och... mja.

"Så det är ju coolt att det är så mycket på en gång, men det gör också att det blir mycket på en gång. Om ni förstår vad jag menar...?"

jag är mer oroligt för 3.5 böckerna och Monte Cook på en och samma månad nästan... aj. men jo, det blir ju läsande av bara honken av med 1300 sidor, det känns tveksamt.

"Undrar om de har regler för dragspel?"

Warlords of the Accordionlands: Fight Polka-dancing halflings and folkmusic-humming orcs in a world of polkacolored suits! ...Nej tack.

Storuggla, skcikar lymmlarna på den som lirar dragspel