Nekromanti Oöppningsbart inlägg

Storuggla

Champion
Nu vill inte jag vara en gnällspik, men jag kan inte öppna inlägget "Hero Wars" i Rollspelsforumet. Och det känns lite syrak, för det är ett av mina favoritspel, så jag sitter här och glor och suktar... Är det månne min nätskejp eller är det mer sinistra krafter i farten?

Storuggla, dissar Orlanth.

Insignia

Swashbuckler
"Är det månne min nätskejp eller är det mer sinistra krafter i farten?"

Jag kan inte öppna det heller, så det är inte Netscape det är fel på. Om inte din Netscape konspirerar med min Explorer, vilket vore mer sinistert än något som forumet kan hitta på.

Storuggla

Champion
Om inte din Netscape konspirerar med min Explorer, vilket vore mer sinistert än något som forumet kan hitta på.

Det vete tusan, jag har några teorier om Krille... /images/icons/wink.gif

Storuggla, lätt paranoid nu

Rising

Vila i frid
Tekniskt fel

...säger jag, utan att veta vad jag pratar om, helt å hållet grundat på att jag inte heller kan öppna det.

Jag provade några av de vanliga lösningarna på den här typen av problem (trycka supersnabbt jättemånga gånger på länken, skriva Ctrl + F5 för Uppdatera, samt att gå in i DOS-prompten och skriva "format c:") men inget fungerade.

Alltså: Tekniskt fel.

/Rising

Gardener

Champion
Inlägget fixat.

Det var tekniskt strul, samma som uppkommit ett par gånger tidigare, uppstår samma problem fler gånger så kan man maila redaktionen så löser vi det.

Staffan

Myrmidon
It is happening again...

Herr Nils post på rollspels-forumet om Förberedelser kan inte heller öppnas. Rent allmänt verkar det vara en hel del strul med servern idag, den är ovanligt långsam.

Hmm... ENWorld är också rätt slö idag. Kanske är något virus som går?

Staffan

Myrmidon
It is happening again...

Herr Nils inlägg om förberedelser på Rollspels-forumet går inte heller att öppna. Dessutom har hela forumet varit slött och konstigt idag... om det redan ligger ett liknande inlägg från mig så är det för att jag fick ett felmeddelande när jag skulle lägga in det första gången.

Hmm... ENWorld har också varit som sirap idag. Kanske är något virus som går?

Gardener

Champion
Maila om det händer igen

Jag tyckte jag skrev att information om liknande händelser skulle mailas, men jag kanske inte var tillräckligt tydlig.

Om det inte går att läsa ett inlägg, skicka då ett mail till gardener@rollspel.nu så kan jag ta hand om det snarast möjligt.

Nu hoppas jag att jag var tillräckligt tydlig. Skickar ni med inläggets nummer, förutom ärende och vilket forum det är i, så kan jag åtgärda problemet ännu snabbare.

Problemet uppstår eftersom servern är överbelastad och inte kan hantera alla postningar korrekt, det bästa sättet att gå till väga om en postning inte går igenom är att koppla ner och återkomma en stund senare.