Nekromanti Och den stora nyheten är...

Marcus J

Hero
Re: Lite svar...

Men bara om vi får Noir snart. Ge mig. GE MIG *tuggar fragda*. :gremwink:

/marcus som precis kommit upp.

Legion

Warrior
Re: Tänkte bara fråga lite sådär.

Nej, inte går om intet. Det kan möjligtvis ta någon dag extra i och med att lagret flyttas.

Ilion

Veteran
Jag undrar bara om det kommer att vara lite öppet hus någon helg efter flytten till Visby? Jag bor där för tillfället och skulle tycka det vore otroligt kul att få snacka med med folket där om Neogames framtid och hur de kommer att arbete med produkterna i framtiden. som det ser ut nu vet jag inte hurmånga Neogames intresserad personer det fins i Visby, men jag är åtminstone en.

Men som sagt, jag skulle verkligen uppskatta om man kunde komma förbi och bara få se och höra om förändringarna.

Gastono

Hero
Öppna hus for teh win

Ett öppet hus skulle vara något.
Kommer ihåg det senaste, det var riktigt trevligt :gremlaugh:

Legion

Warrior
Öppet hus

Det kommer definitivt bli någon form av "nyinvigning" av Neogames på Gotland. När allt är definitivt på plats ska vi ordna ett rejält gästabud, naturligtvis med alla intresserade välkomna :gremwink:

Gastono

Hero
Re: Öppet hus

Härligt initiativ.
Synd bara att det är så långt till Gotland :gremwink:
Får se om det blir något för min del när ett sådant tillfälle närmar sig...

Gullbrandson

Veteran
Re: Lite svar...

Tålamod, min vän, tålamod. Det kommer, vi sitter och jobbar på det just i detta ögonblick :gremsmirk: Marco & Petter har mycket att stå i och jag och Alf Svensson kommer försöka göra allt för att matcha förväntningarna. Enbart ni spelare avgör i sista hand om det blir bra eller inte men det kommer att bli något att bita i om jag får säga det själv :gremsmirk: Den som väntar...

Tills vidare så händer det nu en del i rollspels Sverige som det är verkar det som. Intressant...

Ezping Orm

Hero

Låter som ett utmärkt tillfälle att äntligen besöka Gotland. Har hört att det ska vara fint. Får, stenar och sånt...

/Jonatan

Hjalle

Swashbuckler

Minsann minsann... Ska se om jag kan dra med mig någon. Mer information från er avgör om jag kommer, men troligtvis så... Javisst!