Nekromanti Och i frågans svar ligger AWESOME!

Storuggla

Champion
Snubben kanske har snott flera kameror i sitt liv och bara blandat ihop dem nu när han återbördar dem?

Storuggla, it's a theory of snakes

Zire

Swashbuckler
Snubben måste i vilket fall vara ganska gammal nu och har kanske blandat ihop det mesta. Jag ställer mig annars lite undrande till att han plötsligt fick så dåligt samvete...

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Brynolf said:
Ce'st bizarre! Det måste vara Krank som bara busar lite.
Jag säger ju det: det är inte bara jag, världen är på väg att förvandlas till en enorm absurd pulproman! Allt från robotar som vaktar gränser till glömda stammar i sydamerika till apor med cybernetiska armar är ju i ropet nu, ju.

Det var väl fler än jag som läste om den kosmiska ljusstrålen som det stod om häromdagen också?

Johan K

Gammal & dryg
Heh, ja vad ska man säga..
Bättre sent än aldrig med det där om dåligt samvete.Dock lite mysko med kameran dock. Gissar på att det är nån form av miss på hans tidräkning här, antar jag iaf..

Arfert

Facit
Det tillverkades många Isoletter, från 1938 till den sista modellen; Super Isolette som slutades tillverkas 1960. Själv äger jag tre st, alla från efterkrigstiden. grejen är att kameran är ganska lik sig de första femton åren i olika versioner, och vanlig. Antingen så lämnade gubben tillbaka fel kamera, eller så köpte han en "likvärdig" och lämnade tillbaka.

En Isolette i snyggt fungerande skick får man för en femhundring, och de tar sjukt bra bilder, för övrigt.

Han kanske har en karma-lista i stil med Earls.. :gremgrin: