solvebring
Superhero
Mitt första inlägg på detta forum handlade om att jag behövde uppgifter över odöda, problemet kvarstår. Jag har inga regler för odöda, inga prylar över de olika klasserna lägre och högre etc. Inte heller några typer av odöda, som Kaosriddare till exempel. Jag har Jorges, som folk då jag gjorde den förra tråden tipsade om. Men, NEJ, Jorges funkar inte på den fronten, det finns inga regler över framkallning, skillnad etc gällande lägre och högre, heller inga odöda som Kaosriddarna som jag ständigt nämner, men de är de enda odöda som jag kan komma på, på rak hand, tror de är av den högre sorten. Detta finns i de gamla upplagorna, Jorges är ju bara en vanlig monsterbok, knappast en bok om odöda. Är det någon som skrivit egna saker av detta ting som det delas med av på någopn sida eller något? Är det någon som hittar, vet eller har sådant att skicka hör gärna av er... Som jag kör nu använder jag mig bara av lägre, tattiga skelett och vanliga zombies - kul för spelaren som håller på med det, men att möta en nekromantiker som fiende som ständigt har skelett som dör på något slag och ruttna zombies som varken vet in eller ut. Att skicka fram något högre vore lite roligare, om man nu kunde...