Nekromanti offensiv=flopp??

Lord Lukas

Veteran
Nu kommer den stora frågan, kommer offensiv att bli en flopp, eller kommer den att bli succé? Jag har faktiskt ganska svårt att se hur den skulle kunna bli en succé, med tanke på vilka förväntningar den har på sig. Jag tror absolut att den kommer att vara bra, men kommer den att leva upp till sina förväntningar?? Det tvivlar jag på. Inte för att neogames inte skulle göra sitt jobb, nej, nej. Utan för att många anser attdet kommer att vara den ultimata modulen.
Mitt tips till alla är att lägg undan förväntningarna och bli possitivt överaskade i stället för tvärt om!!
Men vad tror ni - flopp eller topp??

Lord Lukas - lord of the forgotten relm.

Kitzune

Swashbuckler
<I>"Men vad tror ni - flopp eller topp??"</I>

Jag tror nog människor som gillar NeoTech kommer köpa
produkten oavsett /images/icons/smile.gif

/Alexander Gyhlesten

"Vigvatten: Smidigt diväteoxid"

Maggan

Swordsman
Så här blir det:

Som redan tidigare sagt tror även jag att folk kommer köpa det i vilket fall, och sen kommer de inte tycka om det särskilt mycket eftersom förväntningarna är så stora. Själv så kommer jag försöka göra det bästa av vad som ges, jag är ju ändå ganska tolerant människa.
Jag menar: If you don´t want it, don´t buy the crap!
Kolla in nån kompis ex. först. Han kanske tillåter er att låna det på ett spelmöte t.o.m. Efter det kan väll spelgruppen bedöma vad dom tycker om den...

->>Magnus<<-

"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."

smaffy

Hero
flopp! [nt]

[VARNING!! tänk inte! låt någon annan tänka åt er! VARNING!!]

Foggmock

Myrmidon
eftersom det tar sån jävla tid, så BORDE det bli bra. problemet är bara det att det i stort sett har vart klart ganska länge. har inga exakta siffror av klara skäl..
DÄRFÖR har folk höga föärväntingar. om man istället undervisar att SÅ HÄR ÄR det, så kanske förväntingarna sjunker. exakt vad vill dom finna i Offensiv?
Fler Nuffror, dvs fler kalibrar och ammunitiopnstyper?
Fler Puffror, dvs mera vapen?
Fler vapenillustreringar?
Eller Fler stridkonster?
detta är väl grovt sammanfattat det som offensiv går ut på.
kasnke lite mera prylar, kasnke lite cybertech, vem vet. men den har inte såna jätteförväntingar på sig, alla blir bara glada när den kommer så att de kan köpa den. jag tror ingen tror att offensiv kommer bli modulernas modul, med fyrahundraåttioelva sidor nya regler, tusentjugoåtta nya vapen och minst lika många kalibrar. Folk ser bara att det kommer att bli hell of a lot more lättare med närstrid, när det kommer att besrkivas närmare. det är iallafall det jag vill ha ut av offensiv, nya stridkonster. att man får massa annan mumbojumbo på köpet kvittar mig, men mina vapenfetischistiska (jobbig stavning..) spelare kommer dreggla över alla vapenillustrationer. "Aaahh, ser det vapenert jag använt två år ut SÅÅ!"
Jag tror heller inte att offensiv floppar. folk som väntat på den i ÅTTA år, kommer nog att köpa den. samt alla andra som hört om den i otalet såna här diskussioner på detta forum. och neogames luktar kvalitet, och jag tror knappast att de släpper något som suger.

Jag vet att jag har rätt!