Nekromanti Offensiv som smör

Big Marco

Läskig
I nuvarande tempo känns det som Offensiv är slutsålt före sommarens intåg. Jag har aldrig varit med om maken.

Jag tror Offensiv blir en av de få tilläggsmoduler som Neo måste göra en reprint på. Och ändå var ju Offensiv en av de moduler som Neo tryckte flest av.

Personligen tycker jag det är jättekul. =) Jag kanske skall tortera Calle med lite Windows-chimes så han kan göra en hardbackad deluxe-utgåva av Offensiv. *drömma*

Big Marco

Läskig
Om det nu kommer någon. Kanske. Jag har lite skräp kvar att dona med. Kanske lite tunga vapen trots allt.

Eller har ni några andra förslag?

BrickuS

Veteran
Nog för att Offensiv är en "offensiv modul" men som någon sa tidigare... mindre vapen mer rollspel... lite mer info om det som inte låter pang, frambringar blod etc. skulle inte sitta fel

Big Marco

Läskig
Då letar du dåligt. ,-)

De står på sidan före tabellen med närstridsvapnen. En jätteruta med bara fotnötter. Massor av fotnötter. Massor.

Tippis

Warrior
Aha! Got my wish...

...och en tid hos optikern, om det är någon tröst. För att vända blickanrna bort från min egen pinsamma ouppmärksamhet blir jag dock så illa tvungen att ta till med storsläggan:

Men indexet till N2-regelboken då?! Var är det då?! Va? Va?

(visslar oskyldigt och ser överlägsen ut)

Förresten, att ha fotnötter(?!) FÖRE tabellen... är inte det lite att provocera en stackars SL som slår i böckerna i panik...?