Nekromanti Ofungerande mailutskick

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jag har påslaget prenumeration på PM och forum, men har sedan en tid tillbaka inte fått några mail. Kommer det fortsätta vara så? Är 100 % säker på att det inte är i min ände det krånglar. :gremsmile:

Och i så fall, kommer de moderatornotifieringarna som görs fram? Har meddelat om ett gäng inlägg den senaste tiden, men inga har fixats eller givits svar på.

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Just ja, det skulle jag skriva en tråd om. Jag har ryktesvägen hört att inlägg på Rollspels- och Kulturforumet har anmälts till moderator, men trots det har jag inte fått några mail med anmälningar. Det är uppenbarligen något som inte fungerar.

/tobias

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
jag har gjort en Ticket om saken på http://trac.rollspel.nu/ticket/14 .

Tanken är att det systemet ska fungera som buggsamling, dvs alla buggar rapporteras in och tas itu med på ett systematiskt sätt.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jag håller med om att det är rätt viktigt. Om inte annat borde folk veta om att moderatornotifieringar inte fungerar.

Vad jag egentligen tänkte tillägga är två saker:
1. Det har fungerat. Det är den senaste tiden som det inte fungerat.
2. Jag hade funderingar ett tag på att föreslå att moderatorer borde kunna välja om de vill ha notifieringarna via mail eller via PM (eller båda), men sen slutade jag moderera och fundera på det så det kom aldrig upp. Kanske är det en vettig sak att införa för att just den biten inte ska bli lidande av mailstrul?

Gardener

Champion
Det finns förslag till utvecklarna av forumet att man ska kunna lista notifieringar via admingränssnittet. Kan dock dröja ett tag innan dom får tid att börja bygga om det.