Nekromanti Ogillande

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Men tänk på att jargier ogillar soldier (och dvärgar, och alver, och asharier, och mûhadiner, och tiraker, och drunoker, och thalaskier, och ebhroniter... osv), och eftersom att jargierna är fler (än de flesta) så är de majoriteten. Så egentligen borde frågan lyda - varför hatar jargierna alla andra? :gremwink:

(eller nåt)

*tidigt-på-morgonen-efter-första-mackan-filosofi*

Varför ogilla kristna från medeltiden?

Det är väl självklart att alla ogillar Jargien, de är inte särskilt trevliga mot andra raser eller nationer. Det enda sättet att ha Jargien som vän är att göra som de säger.

swazze

Swordsman
Om du syftar på att vissa skriver att de hatar Jargien i var och varannat inlägg så är jag lika oförstående. Deras personliga åsikt att de ogillar något som inte ens existerar för ju inte direkt diskussionerna framåt. Särskilt om diskussionen inte ens innefattar Jargien.

Fahnen

Swordsman
Varför ogilla Jargien? Jag gillar deras idiotiska sätt att se på saker! Speciellt prästerna

Precis, det finns inte på riktig det är ett på hittat land,
som man har makten över vill man sänka det i havet så gör man det.

Krille sa ju nåt likanade när Funkus ville hänga Aboraten i tibara......

walium

Ganska töntig, faktiskt
Jargien är ett stort land som inte har någon större andel idioter än andra länder i Mundana. Jag tycker inte att det finns någon särskild anledning att ogilla detta land mer än något annat. De är fortfarande en stormakt även om landet är på väg utför. Detta leder naturligtvis till att många känner sig hotade av deras styrka och försöker motarbeta dem.