Nekromanti OK, va fan har hänt med utseendet

L337

Warrior
OK, vem fan dödade rollspel.nu?! Designen var just bytt och så kommer de och byter design till nå jävla skit som ser ut som en hemsida som försöker sälja vattenledningsrör!!!! Vafan håller ni utbytta ledning på med!? jag trodde först när jag kom in på siten idag att det var någe sorts skaffa domän skit och att siten var nerlagd, men så ser jag att det är någe jävla fult försök att förnya rollspel.nu. Måste ni sabba något som funkar skitbra bara för att ni väll sätta era egna spår i siten?! Den nya looken är ju inte ens personlig, den ser ut som någe skit man slänger ihop på tripod på 5 minuter.

L337

Warrior
Förresten, jag kan ge mig fan på att ni kommer ta bort denna tråd fort som fan och påstå att den är offtopic (alltså ledningen för rollspel.nu eller vilka det nu var som sabbade siten)

Klon

Hero
Och så kollar vi kalendern

vad är det då vi ser... tja, det råkar ju vara den förste i fjärde, vad innebär då detta?

1 april... ring a bell?

kalcidis

Hero
välsignad kärlek och vägledning

Framsidan såg iofs ut att kunna vara grunden till en riktigt tung design. Det gör mig lite ledsen att inse att det är första april och därmed att designen antagligen kommer återgå till det gamla. Dessutom blev jag, den korta sekunden jag var överraskad och inte insett hur det låg till, JÄTTELEDSEN för att gardener lade ner sin roll på wrnu. Han och resten av grabbarna gör ju ett svintungt jobb och att de skulle hoppa av skulle bara ge mig skuldkänslor för att inte ha varit snäll nog.

1 april på er allihop. WRNU fick mig att bli extremt överraskad i ca 1 minut.

en välsignad kärlek

L337

Warrior
Re: välsignad kärlek och vägledning

ÖÖÖ, så vänta lite, detta är ett aprilskämt... :gremconfused: DOH!!!! Varför är det bara jag som är den som tar allt på så stort allvar. Är fööresten även det där med att Gardener inte har sidan längre ett aprilskämt också?