Nekromanti Olästa inlägg på huvudsidan

Troberg

Sinister eater
Är det bara jag som helt plötsligt tappat de där röda siffrorna på huvudsidan som visar antal olästa inlägg på respektive forum?

Allting var frid och fröjd, sedan helt utan förvarning slutar de fungera. Skumt...

Johan K

Gammal & dryg
Synd...

Synd att de togs bort, men var man tvungen så är det väll ok. Även om de är jäkligt praktsika !!

Troberg

Sinister eater
Det kan vara att någon stängde av dem, eftersom de käkar tonvis med resurser.
OK. Min gissning var att systemklockan var fel.

Synd, jag gillade dem, men jag förstår varför de tar resurser. Skulle det vara möjligt med en "Nya inlägg senaste dygnet"? Den borde man kunna hantera snålare (eftersom den är lika för alla).

Quan'talis

Swashbuckler
Skulle det vara möjligt med en "Nya inlägg senaste dygnet"? Den borde man kunna hantera snålare (eftersom den är lika för alla).

Det går redan. Tryck på Sök i raden med alternativ här ovanför, sök i alla forum (eller i det forum som du är intresserad av) (utan sökord) och välj »nyare än en dag« som datumintervall.

JPS

Storuggla

Champion
Öööh... finns det inte en sådan? Längst ner på huvudsidan? Senaste 24 timmarna står det, och när jag använder den så kommer de senaste inläggen och svaren upp? Eller missförstod jag din vilja nu?

Storuggla, underkastar sig likt en dominikanermunk

chrull

Stockholm Kartell
precis så är det.

Ett tips är ju att de verkar fungera på favoritfirum i kontrollpanelen. lägg till alla forum ni besöker där och använda kontrollpanelen istället för huvudsidan...

chrull

Troberg

Sinister eater
Ett tips är ju att de verkar fungera på favoritfirum i kontrollpanelen. lägg till alla forum ni besöker där och använda kontrollpanelen istället för huvudsidan...
Vilket å andra sidan lastar ner servern lika mycket...

Troberg

Sinister eater
Det går redan. Tryck på Sök i raden med alternativ här ovanför, sök i alla forum (eller i det forum som du är intresserad av) (utan sökord) och välj »nyare än en dag« som datumintervall.
Det var inte riktigt vad jag ville ha. Jag vill bara ha en siffra, inte listan. Nåja, det är inte så viktigt.

Krille

Super Moderator
"Vilket å andra sidan lastar ner servern lika mycket..."

Jo, men inte lika ofta, eftersom det bara är fanatikerna som kommer att göra det.

Troberg

Sinister eater
Jo, men inte lika ofta, eftersom det bara är fanatikerna som kommer att göra det.
Men det är ju vi som står för den mesta lasten...

Balderk

Swashbuckler
<blockquote><font class="small">Citat Bobo Chrull:</font><hr />
[/quote]

Precis! Så gör alltid jag! Har inte använt huvudsidan sedan jag upptäckte favorit-forum prylen faktiskt. Mycket mer behändigt. Mindre skrollande också.

/Balderk, ger igen lite...

Bjorn

Hero
Hur gör man det då???

Det finns ju inget att "klicka" på där, å jag hittar inget på någon av huvudmenyerna.

kanske e det jag som e dum?!?

/Bjorn

Bjorn

Hero
Hittade det själv!!! (ANT)

Så helt korkad är man kanske inte...

Det fanns tydligen en "minimal" text under varje forum där det står "favoritforum" som man skall klicka på, hemst ologiskt men så är det...

/Bjorn