Någon Wilderlandspryl, på grund av de användbara kartorna. Wilderlands of High Fantasy är nog den bästa (flest kartor samt mycket landmassa på kartorna gör den bättre än efterföljarna). City State of the World Emperor är bubblare, på grund av att den innehåller både stad och landsbygd samt har "lagom" detaljerade beskrivningar. Riktiga oldschoolare brukar dock tycka att CSWE är för detaljerad, men jag gillar konceptet "fallande imperium, vars kejsare tillhör de absolut sista av en ras grönhudingar". Ökar man hexstorleken på CSWE (till t.ex. 24 miles/hex) är det egentligen den enda setting man behöver. Det är mer problematiskt att öka Wilderlands hextorlekar alltför mycket generellt, eftersom settingen då inte funkar med Wildernessserien (jag brukar öka till 10 miles/hex och det tycker jag funkar bra, men mer blir svårt).
Sedan är Necromancers Wilderlands of High Fantasy Boxed Set jättebra, men den är till 3E och räknas väl inte. Kartorna i en är inte heller lika snygga som originalen och dessutom är den lite ojämn i sina beskrivningar (många kockar = varierad soppa)