Nekromanti Olle Arrangerar Spel

G

Guest

Guest
Kommentarer till nyheten/notisen Olle Arrangerar Spel
Olle Arrangerar Spel är en liten tillställning där han bjuder hem folk till sig för lite spelande av olika spel under enklare former. Förutom de spel som han själv har hemma kan man ta med egna spel att spela och det finns dessutom både X-box och Playstation 2 att spela på för de som vill det. Läs mer om Olle Arrangerar Spel på Spelwebben.

Gå till nyheten/notisen

Gardener

Champion
Tänkte bara påminna om detta då den redan har halkat bort från framsidan så att så många som möjligt har en chans att se det.

Är det någon här som har tänkt komma?

Foggmock

Myrmidon
Nej. :gremgrin:

Bra initiativ, det är ju trots allt spel som vi sysslar med. Folk borde samlas och bara spela oftare.

Foggmock - agiterar

Gardener

Champion
Nej, jag bor i rätt stad, skulle bli alldeles för jobbigt att ta sig till universitetet varje dag annars. =]

Tågresa kostar inte mer än 38 spänn under lågtrafik och med student/ungdomsrabatt, det är billigare än en resa med SL från nån förort.

Dålig ursäkt helt enkelt. =P

Insignia

Swashbuckler
:)

Det där hade jag inte sett, sorry :gremblush:

Men det låter ju trevligt, och den 27:e har jag hunnit få pengar så jag har råd med tågbiljett. Så jag kommer gärna om det finns plats :gremlaugh: Jag har dock inget lokalsinne och är värdelös på geografi, så jag behöver en karta eller en löjligt tydlig vägbeskrivning (till din lägenhet, alltså; jag hittar nog ut från tåget själv) :gremwink:

Finns det möjlighet att sova över, eller ska jag ragga upp en parkbänk någonstans?

Gardener

Champion
Re: :)

Det där hade jag inte sett, sorry
Det var därför jag såg till att det kom upp en tråd här, hade hoppats på iaf att nån skulle se den på förstasidan och kommentera den till en början, men icke. =]

Sovplats finns det, har några extramadrasser och sånt, och kanske en bäddsoffa om jag lyckas laga den på nåt sätt.

Karta kommer, men det är inte så avancerat att hitta. Man går rakt ut från tågstationen och fortsätter knata tills man kommer till en gågata, där tar man höger och följer den tills den tar slut, då sneddar man vänster över den korsande gatan och ringer på vid den gallerförsedda porten.

chrull

Stockholm Kartell
jag kommer! jag tar dessutom med mig ugglot. men det visste ju olle redan. men nu vet ni andra också.