Jag börjar bli lite trött på de tråkiga Gud och Gudakonung som jag haft ett tag nu, så något annat skulle vara trevligt. Personligen så lutar jag åt någon av följande:..vad skulle det bli då ??
Tjatig täcks väl in av Elak fan och Anti-d20-debattör hade väl passat bättre.Skall du inte ta något som passar in på dig? ,-) Typ:
Tjatig?
D20-...debattör?
Nja, jag tror att Starchallenge ligger före mig...Jag tror faktiskt att du kommer på andra plats (efter Krille) med att promota eget spel.
Du har ju redan ett forum för dina grejor, hur mycket mer ska du ha?Jag tror jag skall börja göra lika dant snart. Det är coolt.
Om du säger samma sak som då får du inte glömma att ta med slutet på ditt dåvarande inlägg:Jag ska säga samma sak som folk sa när jag postade samma tråd: frågan har varit uppe förr, och det borde du väl veta.
(fast om du var fullt medveten om detta och jag var för osubtil för att greppa vidden av din spetsfundighet får jag byta ut mitt hånleende mot ett mer stukat )Edit: Mogge uppmärksammade mig på att det fanns ett identiskt inlägg för ett år sedan, men då var jag här högst sporadiskt och hade därför missat det. Jag får väl hävda att folk har haft ett år på sig att ändra sig, eller nåt.