Nekromanti Om Feodalstater?

chrull

Stockholm Kartell
JAg sitter just nu och korrar en artikel om spelteori av Tomas Allvin, han skriver: I min tidigare artikel ”Om feodalstaten” svarade jag på...

Och jag undrar om den artikeln finns? Har jag missat den i ett tidigare nummer av Codex? Har layoutarna fått den? Är den publicerad någonannanstans?

Någon som vet?

Christian Sahlén

Thomas Allvin

Veteran
Så här är det. "Om Feodalstaten" är en artikel, ursprungligen skriven för Sverox, som var den första jag skickade till Ola Nilsson. Artikeln om spelteori skickade jag in en bra tid senare, och på ren slentrian antog jag att Feodalstaten skulle bli den artikel som först publicerades, och spelteoriartikeln i följande nummer (ungefär så var arbetsordningen i Sverox). Jag känner inte till vilka planer Ola har, eller om någon annan sitter och korrar Feodalartikeln. Någon som vet får gärna höra av sig, så kan jag ändra i texten om det skulle behövas.

Thomas Allvin

Rikard J

Veteran
LAyout vet....

Hej och hå!
Nu är ni bra nyfikna va? Sanningennär det att Feodalstaten redan är satt och klar, det var tänkt att den skulle med i förra numret men blev återkallad och en annan artikel fick åka istället.

Kanske är lite dumt att ha båda i samma och referera, om ni kan skriva om i spelteori så kanske det vore det bästa

Layout och Design, Codex (Tillsammans med Johan L)