Nekromanti OMG! Garkata! LÄS!

Garkata

Veteran
Detta är ett spel för serijösa RPG spelare! Jag är lässen för alla stavfel men jag har dyxselesi och snart hoppas jag ochså att alla fel på min sida försvinner ochså. Garkata är ett Forums baserat rollspel med mycket regler för att får allt till att funka. Det fins en massa raser och yrken man kan spela god eller ond. Har ett Rykte system som gör att ju mer poulär du är desto mer hjälp kan du får av andra "NPC". Jag har arenor med PvP, PvE, PvPvE och TvT. Man kan springa runt och göra stora uppdrag i den större värden som kallas Garkata! Vi har en Caldender som visa skader som folk pratar om i Garkata. Dessa events kan vara stora uppdrag eller bara ett monster som folk vill att du ska döda för att få upp dit ryckte. Du kan välja Elit klasser när du är på nivå 10 och man får inte xp när man dödar utan när man gör sin Erfarenhets sak. Erfarenhets saker som fins är bara Grunderna till dem du kan lära dig. Gå in på www.garkata.se.nu för att får mer info om själva spelet. Vem vet det kanske är du som blir kung?

walium

Ganska töntig, faktiskt
Flyttad tråd

Internetspelande av olika slag diskuteras lämpligen på detta forum. För övrigt så uppskattar vi egentligen inte rena reklaminlägg.