Nekromanti Omröstningsomröstning ...

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Jag kunde inte låta bli.

Jag undrar bara vad han egentligen är ute efter.

Magnus: vad ska du med alla omröstningsresultat till?

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Vad jag vill...

... är att FÅ LITE LIV i forumet!

För i h*****e, det är ju i stort sett dött som hos en necromancer på det här forumet just nu. NÅN måste ju göra NÅTT för att få igång diskussioner som inte rör varför Eon är bäst, eller hur initiative funkar i det spelet.

Ja, det är så dött att vi till och med får flest inlägg när vi diskuterar ett ANNAT spel än Dungeons & Dragons.

Annat var det för några månader sen, då svämmade forumet över med inlägg och roliga diskussioner. Just nu känns det lite som om jag pratar för mig själv.

Men faktiskt så tycker jag också att det är intressant att kolla vad folk tycker om saker och ting.

Magnus

Balderk

Swashbuckler
Hållus medus!

Jo, de här forumet är nästan mer dött än SF-och- Fantasy-kultur just nu!
Annat var det, som sagt, för några månader sedan. När jag först anlände till det här forumet, 27 april i år, var det här forumet väldigt aktivt! Och mitt absoluta favoritforum (kan ha berot på att vi var inne i en D&D period som hette duga då :gremsmile: )Nu kan det gå en vecka utan en ny tråd, eller helt utan nya inlägg alls! Sedan du startade dina omröstningar har det blivit lite mer liv på forumet, så det ska du ha en eloge för!

Nu spelar jag inte D&D så mycket längre, hade jag gjort det hade jag själv tryckt upp nån tråd då och då!

Lite mer liv i detta forumet tack! Det kan ju int vara omöjligt, det finns ju hur många D&D forum som helst därute och de är välbefolkade (särskilt då enworld och forumen på wizards (orkar inte länka till själva forumen)), då kan det väl inte omöjligt med lite liv här också?

/Jonas, förstår inte varför någon klagar på mer liv på forumet :gremconfused:

Troberg

Sinister eater
Förslag på nästa poll

För att ge lite mer diskussion så tänkte jag man kunde hålla en lite mer kontroversiell poll:

Vilken edition använder du? 1, 2 eller 3?

Vågar ni?

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Bring em on! (lite OT)

Attans, där snodde du en av mina nästa omröstningar.

Förresten, om nån kan identifiera citatet i inläggets titel, så kan ni vinna en... ja, ingenting särksilt faktiskt. Fast ära och berömmelse är din!

M.

Balderk

Swashbuckler
Starship troopers?

Nääää, jag tror inte det, men det var det första jag kom att tänka på, så det var värt att chansa

/Jonas, litar på sina instinkter :gremlaugh:

walium

Ganska töntig, faktiskt
Jag tycker egentligen det är bra att han vågar använda sin moderatorbefogenheter. Få andra moderatorer har ordnat med ens en enda poll. Fast det kan kanske bli för mycket av det goda ibland...

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Kan inte alla...

...göra polls? Är det bara vi moderatorer som kan göra det?

MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Med Onda Hälsningar från

VoteMaster Seter

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Sammanfattning av omröstningsomröstningen ...

Just nu har Linje 1 (för många omröstningar) fått 6 röster; Linje 2 (förstod inte frågan) har fått 5 och Linje 3 (fler omröstningar) har fått 10.

Efter känd förebild har Linje 1 och 2 valt att gå samman och får då totalt 11 röster.

Detta innebär att de som tycker att Magnus ska hålla fler omröstningar är i minoritet.

Nå, Magnus: rättar du dig efter folkets vilja?

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Vi kan väl rösta...

Nä, förresten, jag struntar i vad andra tycker. Ni kommer att få fler omröstningar, oavsett om ni gillar dem eller inte.

Eftersom jag är så smart att jag skriver "Poll" för. så kan ni ju faktiskt välja att inte läsa dem!

MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Men okej, nästa omröstning kommer inte förrens nästa vecka. Sen ska jag ha två i veckan framöver. Om nån vill ha nån poll speciellt utformad, messa mig privat.

MVH

Magnus

Troberg

Sinister eater
Nej, han kör med "Come get some" [NT]

Fast han är tuffast av alla!!!

King Kromm

Hero
hehe... lite HLR skulle nog inte skada här nä...

Men å andra sidan så har du ju bara skrivit 7 av dom hittils 17 inläggen i denna tråden så... Du pratar inte med dig själv än...

Men vem vet vad som händer iframtiden... Kanske ett forum med massa polls utan röster och där du skapat massa profiler och för livliga diskitioner och varför de är som det är här, och utan att du egentligen förstår det så uppstår en sorts personlighets för ändrig hos dig, och snart är du 7 olika människor(och en alv) som alla har olika viljor...

Jag svamlar va?