Nekromanti Omröstning: Hur navigerar du på Rollspel.nu?

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Vän av ordning said:
Du kan ta den med hur mycket salt du vill. Jag kommer att se resultatet som vägledande när jag enväldigt bestämmer hur det ska funka. :gremsmirk:
Absolut. Huruvida du tar den med nån nypa salt får ju såklart stå för dig =)

krank

Vitulv said:
Varför ska vi då rösta?
Det är inte jag som skapat omröstningen, så det kan jag inte svara på. Jag röstade för att försöka ge lite motvikt till de som leder. Du får å din sida känna efter och motivera själv varför du röstar, det kan ju såklart inte jag tala om för dig =)

Ram

Skev
Heh, det börjar bli mer än lovligt patetiskt. Nedvärderande kommentarer om argumentationen från de som har avvikande åsikter, misskrediterande av undersökningar bara för att de visar fel resultat... Jag för min del tycker att det är ynkligt. Nog är nog.

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Noterat

Jag har redan påtalat för Krank att jag tyckte inlägget var osmidigt och odiplomatiskt.

Därmed hoppas jag att all hobbymoderering upphör. OK?

Ulfgeir

Swashbuckler
Använder en kombination av forumslistan och senaste inlägg. Lite beroende på hur lång tid sedan jag var inne senast och mängden trafik. Om det är 1 dag eller mer, så är det forumslistan för att hitta trådar som ser intressant ut, om det bara är någon timme sedan, så senaste inlägg..

Och jag filtrerar rätt hårt vad jag läser eller inte läser. Tappar fort intresset för vissa diskussioner.

/Ulfgeir

Ram

Skev
Re: Noterat

Nej. Jag har faktiskt fått nog av detta nu. Jag är heligt trött på kranks gliringar, nedvärderande och gränsfallspåhopp. Jag tycker det behöver sägas. Jag självbannar mig en vecka, jag är säker på att du kommer att göra detsamma.

Adjö.

krank

Jag vill be om ursäkt för det här inlägget. Jag kommer inte att posta mer om förändringen, jag lovar. Om nån vill mig nåt i ämnet finns jag via PM.

Vimes

Sillkung
Kraetyz said:
Uppenbart resultat:

Ersätt forumlistan med Senaste Diskussioner. :gremlaugh:
Lite min tanke också.

Jag föredrar att använda forumlistan. Men jag vetefan om jag tycker att de är speciellt jämförbara.

Ska jag hitta de nyaste diskussionerna är ju förstås Senaste diskussioner bäst.

Ska jag hitta de nyaste diskussionerna som jag faktiskt bryr mig om kollar jag forumlistan.

Rickard

Urverk speldesign
chrull said:
Senaste inlägg. Men jag vill ha senaste inlägg med filter och mer info. Snyggare ska det vara också.
Det får du med bevakningslistor, undantaget "mer info".

/Han som kan säga att bevakningslistor är som senaste inlägg i ett forum som har taggar i stil med "rollspel", "kultur" och "saga"

Hunk

Hero
1) Forumlista
2) Senaste inlägg
3) Senaste diskussioner

Övriga alternativ har jag nog aldrig någonsin använt, så dessa bör givetvis tas bort :gremsmile:.