Nekromanti One-shot över skype 2014-08-03 söndag.

God45

#PrayersForBahakan
Hej :)

Så jag har fått influensa och är hemma och är sjuk istället för att vara på Sydcon. Medan jag försöker få febern att försvinna så är rollspelsuget svårare att dämpa. Så...

Vill du spela en nybörjar vänlig Pathfinder one-shot söndagen den tredje augusti kl 18.00? Det här är alltså ett engångs spel som sker över skype. Det kommer vara nybörjarvänligt och förutom en dator med skype på den så behöver du inget annat och ingen förförståelse av reglerna för att vara med och spela.

Scenariot jag kommer köra är ett där ni spelar medlemar av en ond kult, alltså killarna man brukar hacka ner i första rummet av en dungeon, som blivit skickade på ett uppdrag av sina överordnader och äntligen har chansen att visa framfötterna och få lite cred från sin mörka gud.

Är du intresserad? Skriv här i tråden eller PM:a mig.

Har du spelat Pathfinder tidigare kan du skapa din egen level 1 karaktär. Är du ny eller inte orkar skapa en egen karaktär kan du välja en färdig karaktär härifrån:

http://files.meetup.com/235368/9-90 pregens.pdf

Mundo

Myrmidon
Kommer detta att spelas på engelska?
God45 said:
Det var inte tanken, men jag är ganska flexibel när det kommer till språk eftersom jag spelleder på engelska 75% av tiden. Varför?
Mundo said:
Nä bara att all informationstext var på engelska.
God45 said:
Menar du karaktärerna? Ja, det är Pathfinder så allt system relaterat är på engelska. Men hela den civiliserade världen har det som lingua franca så jag tror inte det finns ett problem.

God45

#PrayersForBahakan
Jag tänker bumpa mig själv. Någon sugen att spela över skype vid 18.00 ikväll? :)