Nekromanti One-shots i spelhobbyn nu!

[HSM]

Warrior
Inom sf-fandom både i Sverige och utomlands finns det något som kallas one-shots bland de som gör fanzines. Inom spelhobbyn har jag dock aldrig stött på one-shots, tyvärr måste jag säga. För de som inte vet är ett one-shot kort och gott ett fanzine som endast kommer ut med ett nummer. Jag tycker att de är ett bra alternativ till att inte alls ge ut något fanzine för de som känner att det skulle vara för tungt att ge ut nummer på nummer på nummer. Därför. Fler one-shots i spelhobbyn! Gräv fram dina gömda alster och ge ut ett fanzine, för som vi alla vet är ett fanzine bättre än inget fanzine.

-Hans

tdh

Swordsman
Håller med. Faktum är att det inte sällan blir bättre överlag om man satsar på ett fett nummer snarare än en blaskig återkommande historia.

Vem vet vad gårdagen bar med sig för i morgon?

SvenFu

Warrior
Jo, det ligger ngt i detta här!!! I o f sig är väl det bästa om man kommer ut OFTA och BRA, men om nu inte detta är ett alternativt så är one-shots custom made for our purposes!

Det känns nästan som om Runan börjar bli, om inte en one-shot så i a f en seg shot. Vi kommer dock ut snart, vi lovar! (Ska bara tryckas...)

Mvh,

Sven Folkesson
Textansvarig Runan