Grattis. Du har fått mig att börja följa en ny serie! Det har ingen lyckats med på jävligt länge!wilper said:Jag följer oglaf.com slaviskt, den är NSFW.
Nope.Kraetyz said:Bara jag som läser Questionable Content?
Nej, men jag nämner enbart en bråkdel av de serier jag läser i ett försök att skapa illusionen av ett liv.Kraetyz said:Bara jag som läser Questionable Content?
Jo, jag håller med. En rekommendation har ju enbart relevans om man har koll på personens smak. Det jag rekommenderar har ju till exempel inte så mycket relevans för folk som föredrar gag-a-day-strippar utan kontinuitet. Att Homestuck har en långsam inledning och mer text än Krig och Fred* är ju också mer relevant information än bara huruvida jag tycker den är rolig eller inte.Pilzeman said:Jag tycker även att det är mer intressant och givande att få "Jag tycker att man borde kolla in den här serien, för att den har detta och detta" snarare än "ooh, webbserier! Jag läser jättemånga, här är en lista: [lång lista]". Visst, man kan ha en tråd med temat "lista alla webbserier du läser och bli glad inombords när någon annan har med dina favoriter", och OP kanske inte var jättetydlig med vad det skulle vara, men jag tycker att uppriktiga tips och diskussioner kring specifika serier är mer givande.
Det är ju inte som att jag bara läser Homestuck heller. Jag läser till exempel Questionable Content!
Edit: okej, detta var ett indirekt svar till Kraetyz eftersom Bunny citerade honom, men jag läste igenom och såg att Kraetyz inte var den som listade allt han läste.