God45
#PrayersForBahakan
Så, Gothcon är inställt och vi kommer alla få sitta och trycka i våra stugor. Men vi har fungerande internet uppkopplingar! Varför inte passa på att organisera lite online spelande och annat med tiden som öppnats upp? De av oss som vill spelleda one-shots eller kanske till och med hålla i en workshop online kan ju använda den här tiden till det? Låt oss göra det bästa av situationen liksom!
Mitt förslag är: Om man kan spelleda något eller hålla i ett annat event över nätet med discord, roll20, Skype eller något annat över/i anslutning till påsken så borde det finns sugna deltagare. Så man kan rekrytera deltagare eller tipsa om kul online event man lagt upp på andra ställen i den här tråden.
Här nedan följer mitt första event:
Event: Fall of London sprint
När: Onsdagen den 8e april kl.10:00-16:00
Teknik: Du behöver discord och en mic
Förkunskaper: Du behöver kunna V20 Vampire the Masquerade någotsånär.
Beskrivning: Jag tänker börja spelleda den nya Fall of London kampanjen till Vampire och min plan är att vi kommer ta oss igenom hela på 6 timmar. Det är som ett tv-spels speed run fast med en rollspelskampanj. Jag kommer köra kampanjen med V20 istället för V5 för jag föredrar det systemet.
Antal deltagare: Max 4 spelare. Anmäl er till mig i PM. Det kommer vara ganska först till kvarn men jag förbehåller mig rätten att låta folk som bara kan den här tiden eller har andra special anledningar att få förtur. Ingen under 18 får vara med.
Mitt förslag är: Om man kan spelleda något eller hålla i ett annat event över nätet med discord, roll20, Skype eller något annat över/i anslutning till påsken så borde det finns sugna deltagare. Så man kan rekrytera deltagare eller tipsa om kul online event man lagt upp på andra ställen i den här tråden.
Här nedan följer mitt första event:
Event: Fall of London sprint
När: Onsdagen den 8e april kl.10:00-16:00
Teknik: Du behöver discord och en mic
Förkunskaper: Du behöver kunna V20 Vampire the Masquerade någotsånär.
Beskrivning: Jag tänker börja spelleda den nya Fall of London kampanjen till Vampire och min plan är att vi kommer ta oss igenom hela på 6 timmar. Det är som ett tv-spels speed run fast med en rollspelskampanj. Jag kommer köra kampanjen med V20 istället för V5 för jag föredrar det systemet.
Antal deltagare: Max 4 spelare. Anmäl er till mig i PM. Det kommer vara ganska först till kvarn men jag förbehåller mig rätten att låta folk som bara kan den här tiden eller har andra special anledningar att få förtur. Ingen under 18 får vara med.