Nekromanti Online Rollspel???

Om du talar om PbF eller PbC, så finns det ett par stycken. Någon kvalitétskontroll kan jag inte lova, men here it goes:

Syskonskapet lär ska ha en ganska bra PbC (Play by Chat). Kan inte adressen, men du kan ju söka på nån sökmotor.

De sju vindarnas värdshus är ett PbF (Play by Forum) som håller halvhög standard i vissa avseenden (ibland är den riktigt låg dock. Detta pga bristande regler från de värdar som hade hand om sidan till en början... ja, Elin, jag talar om dej :gremwink: )
Där finner du också länkar till flera andra PbF.

/Black Dwarf, som inte är säker på att det var denna sorts online-spel som efterfrågades.

w176

Förlorad dotter
Och Virtuella Vita Tornet inte att förglömma

Sveriges största så vitt jag vet pbc/pbf eller i allafall mer organiserade såndan då syskonskapet chattar skulle kunnna ha fler personer som spela men inte fasta karakrärer i någon större utsträckning. Största nackdelen är dock att det byggesr på Robert Jordans Wot/Sodå-värld och att man måste ha läst en himla massa böcker i serigen för att få vara med.
Adressen är hursomhelst www.vitatornet.net

[internt]Förresten så var det jag som villa ha stränga regler och en fast värld dvägis medan annika var helt emote eftersom hon är anarkist (å andra sidan var jag alldrig så engagerad att jag verkligen skulle ta och göra det men det är väl tanken som räknas?)[/internt]

DAKRilla

Hero
MMORPG

Massively Multiplayer Online Role Playing Game *pust*

Den i särklass bästa sidan jag känner till är Multiplayer Online Games Directoty. Där kan man både få tag på de spel som är gratis, de som inte är det, samt spel som är under utveckling som man kan ha möjlighet att få betatesta.