God45
#PrayersForBahakan
Det finns en hel del "darker and edgier" varianter på i vanliga fall ljusa och trevliga eller i alla fall inte deprimerande historier och settings. Men det här är inte tråden där vi pratar om dem. Det här är tråden där vi tar deprimerande, realistiska, grim darkiga och gritty kampanjer och settings och så hittar vi på optimistiska och ljusa twister på dem. Ok? Ok!
Är er idé inte så här glad vill jag inte höra den!
Min första ide är en trevlig zombie apocalypse. Männskligheten har fått en yttre fiende och är äntligen enad. Och fienden känner ingen smärta så alla dåliga impulser kan tas ut på dem. De överlevande bor i små enklaver som de alla försöker göra till en bättre plats att leva på sammtidigt som de jobbar tillsammans för att befria mer av den gammla världen. Den gammla världen kanske är borta men alla hjälps åt för att bygga en ny och bättre värld.
Vad har ni för idéer?
Är er idé inte så här glad vill jag inte höra den!
Min första ide är en trevlig zombie apocalypse. Männskligheten har fått en yttre fiende och är äntligen enad. Och fienden känner ingen smärta så alla dåliga impulser kan tas ut på dem. De överlevande bor i små enklaver som de alla försöker göra till en bättre plats att leva på sammtidigt som de jobbar tillsammans för att befria mer av den gammla världen. Den gammla världen kanske är borta men alla hjälps åt för att bygga en ny och bättre värld.
Vad har ni för idéer?