Nekromanti Ori-ga, rösta tack!

Ackerfors

Alas, your rapids!
En riktig poll, istället....

Jag kan vara bussig och bjussa på den här omröstningen istället.

Och en följdfråga från mig som inte hängt med ordentligt. Vad är "Ori-Ga"? Vad vill du att framsidan ska symbolisera att ditt rollspel är?

Arfert

Facit
Re: En riktig poll, istället....

måste nog också veta lite mer innan jag röstar...

Rickard

Urverk speldesign
Re: En riktig poll, istället....

Tja, ni kan ju läsa tre trådar ned.

/Han som gillar den transparenta bilden där killen håller svärdet rakt upp med handen på klingan bäst

Hjalle

Swashbuckler
Re: Ori-ga, rösta tack! [OT]

Om man klickade på ...-mappen kom det fram en massa bilder. Från den här sidan, bland annat. Och på en av mina kompisar. Och på lajvföljet Af Silfwertass kock. Ähm, nåja. Jag röstar på 2.

-Hjalle, hujedamig.

Johan K

Gammal & dryg
Nr. 2

Även min röst faller på förslag nummer 2, den hade det lilla extra som den andra bilden inte riktig hade.

GarraGrind

Veteran
1.0 Beta, Ori-ga kommer snart

Ska bara ändra en del saker och överföra till pdf. Men... Jag tänkte att det skulle vara käckt att numrera sidorna, är det någon som har tips på hur? Ser lite kasst ut om jag ska skriva sidnumret i början eller slutet på varje sida. Enda alternativet jag ser är att göra textrutor och sätta i kanterna, och skriva numret, om det inte finns nån snabbfunktion i Microsoft Word som numrerar alla sidor?

EchonCique

Hero
ot: sidnumrering i MS Word

Det är enkelt att infoga sidnummer på ett dokument sparat i Word. Visa sidhuvud och sidfot. Välj endera och välj sedan "infoga sidnummer". Färdigt.