Nekromanti Oskrivna blad kan köpas och Urverk spel expanderar

Genesis

Ni dés ni maître
Jajjenåda, nu är det dags. Oskrivna blad är släppt för försäljning! Köp det tillsammans med Höstdimma, vettja! Oskrivna blad kan köpas här.

Jag bifogar två bilder på hur spelet ser ut.

Samtidigt har jag ännu en nyhet: krank ansluter sig till Urverksteamet! Vi är nu två stycken urverksmästare. Detta innebär att Evolutionens barn och Onomatopoetica ansluter sig till Urverks magra produktlinje. Hurra!

Attachments

Pilzefrau

hon/henne
Re: Oskrivna blad kan köpas och Urverk spel expand

Yay! Grattis och duktigt jobbat!
Jag har inte möjligheter att köpa saker över internätet utan mina föräldrars direkta inblandning, så det kan hända att jag väntar till GothCon och hoppas att du har ett gäng uttryckt till dess. Men förr eller senare ska det köpas.

Dimfrost

Special Circumstances
Coolt! Samarbeten är bra saker. Då ska jag se till att beställa Oskrivna blad och Höstdimma snart, då.

Och visst är det en fantastiskt trevlig känsla att hålla en bok man själv har skapat i handen? :gremgrin:

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Crap! Jag hade 10 kr för lite på mitt Paypal-konto för att kunna beställa både Höstdimma och Oskrivna blad samtidigt. Jag får alltså vänta ett par dagar med att köpa dem, eller hoppas att Euron sjunker i värde med ett par öre.

Grattis skulle jag säga också. Och nu blev jag lite sporrad att skriva klart ett rollspel för att hindra er uppkomlingar för att ta över den svenska indie-scenen. :gremwink:

/tobias

GunBlade

Veteran
Ah! Fy sjutton vad snygga illustrationer! Nästan värt att köpa spelet bara för det. OB2 ser sjukt läckert ut!

Oh, just det. Grattis som fan! :gremlaugh:

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Hurra indeed.

Angående Oskrivna Blad: jag var jättenära att köpa, men så insåg jag att jag kanske borde vänta tills jag har lite mer pengar och kan beställa flera saker samtidigt. Frakt och sånt, vettu. men köpa ska jag. Antagligen blir det i mellandagarna.

Och angående samarbetet: Det har ju liksom stegrats upp mot ett officiellt tillkännagivande och sånt ju ett tag, först med det senaste årets samarbete kring EB och nu senast påbörjandet av Onomatopoetica (som vi, för er som inte fattat det, samarbetar om på ännu mer likvärdig basis än vi gjorde med EB).

Jag ska erkänna att en del av anledningen till att jag sa "ja" också var att Urverk har ett coolt namn och en najs logga jag gärna har på mina verk.

Men, hurra för oss! Och just nu, framförallt hurra för dig! =)

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Grattis!

Och hurra för samarbetet med Krank! Jag ser fram emot vad som komma skall.

Arfert

Facit

Gillar verkligen de där illustrationerna!

Christoffer

It's all pig.

Ser galet snyggt ut! Efter jul när man har lite mer pengar blir det garanterat ett inköp!

Mogger

Hipsteranka
Fan, det händer grejer! Kul! Nu har jag fler spel att se fram emot. Hoppas att min december budget klarar både Höstdimma och OB.

Och så klart - GRATTIS!

Oscar Silferstjerna

Doktor Snuggles urmakare
Jag tycker att det verkar lite meckigt att köpa från Lulu. Möjligt att köpa via SF-bokhandeln, Goblin Games eller annan lite närmare kanal? Eller bara sätta in pengar på ett privat bankkonto? Är alltså intresserad men lite lat.

Genesis

Ni dés ni maître
SF-bokhandeln och Goblin Games kommer nog aldrig att bli aktuellt. De är naturligtvis jättevälkomna att ta in Oskrivna blad i sitt sortiment, men spelet säljs till produktionspris via nätet, vilket innebär att om de vill gå med vinst på det så måste de ta ut ett högre pris än vad det kostar på lulu (eftersom jag inte kan sälja det billigare till dem än produktionspriset). Och det säljer kanske inte så bra. Men hey, det kanske går ändå, med tanke på att spelet är och kommer antagligen att förbli rätt okänt.

Men visst, skicka ett PM med ditt namn, adress och telefonnummer så kan jag beställa över en kopia till dig om du sätter in 58,55 kr på mitt bankkonto (du får numret via PM).

Dimfrost

Special Circumstances
Just för att man slipper betala frakt och mecka med Lulu lär det gå att ta ett högre pris i butik. Problemet blir att fraktkostnaden ju måste räknas in på något sätt, men en hundring kanske man kan pressa det till. (Lulu lämpar sig dåligt för tunna spel i och med att de fasta avgifterna för tryckning och frakt är så mycket större än de som beror av sidantalet.) Hunk på Goblin Games är resonabel, ta ett snack med honom.

Sedan borde du väl baka in fraktkostnader i det du tar när man beställer spelet direkt av dig också, så du inte går back? :gremsmile:

Genesis

Ni dés ni maître
Dimfrost said:
Sedan borde du väl baka in fraktkostnader i det du tar när man beställer spelet direkt av dig också, så du inte går back? :gremsmile:
Visst fan. Annars kommer varenda djävel att vilja köpa direkt av mig, och då blir det en massa jobb. Inklusive frakt är kostnaden typ det dubbla.