Rymdhamster said:
Du missförstår helt och hållet min intention med frågan Anth. Jag vill veta hur mycket jobb som är involverat innan jag tar på mig något.
Så svara på frågan, sen får vi se angående punkt 1-5 =)
Alla punkter är skitenkla.
1. Solve har det nya lösenordet. Fixa lösenordet från honom.
2. Kopiera verksamhetsberättelsen till ett wordokument (eller liknande program) skapa sedan en pdf som ska laddas upp.
3. Radio eller solve har årsberättelsen. Fixa en pdf (med namnteckningar) av denna.
4. Logga in med det nya lösenordet, tanka upp de två pdf:erna i eBas, vänta på att SVEROK godkänner dem.
5. Starta återregisrteringen som gör att ett mail skickas till alla medlemmar, sparka på de medlemmar som inte återregistrerar sig. Sparka sedan på övriga forumiter så att de registrerar sig. Uppdatera medlemsregistret här på rollspel.nu
6. Lägg upp Repetikon och OSR-träffen som WRNU-event i eBas (vilket inkluderar att man sätter ut dem på SVEROKS karta). Sök sedan bidrag senast 5 dagar innan någon av träffarna genom att bocka i en ruta och fylla i datum.
P.S. Dubbelkolla det där med återregistreringen.
Vi var lite sena så vi gjorde förra årets registrering i januari i år, det kanske räcker så vi inte behöver göra en återregistrering förrän nästa år. D.S