Nekromanti Osthem

chrull

Stockholm Kartell
Jag fick precis hem osthem och kan berätta för alla som väntar att det ser ut att vara en bra modul.

särskilt kartorna håller extremt hög kvalité...

Återigen sörjer jag lite över att jag inte spelar DOD6...

chrull

Magnus L

Hero
särskilt kartorna håller extremt hög kvalité...

Gött, kartor är det som gör det lilla extra..älskar dem helt enkelt

Foggmock

Myrmidon
That ssstupid oh-eight! He stoless it from usss! We hatessss him! He musssst give it to usss! We must taketh it from him! But preciousss.. i couldnt... no.. ssshe will do it! Yesss.. sssshe will do it.. and the precious will come to usss! Yesss.....
--

Härligt. Jag förväntar mig löpande rapporter i #rpgonline.. :gremwink:

Foggmock - Som också vill få hem recensionsex innan alla andra får läsa :>

chrull

Stockholm Kartell
eftersom jag inte spelar spelet så ska jag skicka iväg det till en annan recensent idag. Så det är inte mig du ska be om rapporter...

Jag tänker inte säga vem som får det, men jag kan ju avslöja att han gillar jazz, reggae, orakade armhålor och bor i kalmar :gremlaugh:

chrull

Foggmock

Myrmidon
/me drar på sig rånarluvan och combatgear:et och ger sig av norrut på en räd mot ett hemligt mål.. ^_^

då får jag terrorisera den här personen nån gång till helgen
så jag får en snabb titt.. Osthem såg jag fram emot mer än Snösaga. Förhoppningsvis är det också bättre än Snösaga.

Jazzkatten, du är härmed officiellt inbjuden till filmkoll hos Gustav på lördag. Förutsatt att du tar med Osthem. :gremsmile: Erik, du är också välkommen. :gremsmile:

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Förhoppningsvis är det också bättre än Snösaga.
En man (vi kan kalla honom Dante) gav mig en första titt på Osthem igår. Tro mig, det verkar betydligt bättre än snösaga.

/Vulf - som gillade Snösaga

Vindhand

Myrmidon
What he said

Osthem är en fröjd att vila ögonen på och verkar ytterst mysig och stämingsfull.