Nekromanti OWOD små splattsen

God45

#PrayersForBahakan
Jag håller på stt skriva ett World of Darkness scenario där spelarna kan spela alla de shitty low powered övernaturliga, människorna och spelartyperna. Så jag behöver veta vad som inte är en full splatt, alltså inte vampyrer, magiker eller varulvar men som ändå är spelbara. Stuff som Drones som är ultra mäktiga är inte vad jag är ute efter. Hittils har jag normala dödliga, Sorcerers, Imbued, Dhamphirs, dödliga med numina, Shih, Kinain, självständiga ghouls, fomori, kami och kinfolk.

Khan

Kondottiär
Kanske mumiekultister? Har glömt vad de heter, men de har tillgång till rejält många amuletter och alkemi för att vara ett intressant val. Tekniskt sett är de väl vanliga dödliga, men ändå. Har för mig det finns info i Mummy: Players Guide.

Cybot

Mest spelbar
Khan;n285337 said:
Kanske mumiekultister? Har glömt vad de heter, men de har tillgång till rejält många amuletter och alkemi för att vara ett intressant val. Tekniskt sett är de väl vanliga dödliga, men ändå. Har för mig det finns info i Mummy: Players Guide.
Tvinga någpn att läsa igenom Mummy: Players Guide.
Brrr. Det är ondska det...

God45

#PrayersForBahakan
Cybot;n285354 said:
Tvinga någpn att läsa igenom Mummy: Players Guide.
Brrr. Det är ondska det...
Hahahahahhaha :D Om det inte vore för att jag är djupt i alternativa splats till fucking Werewolf hade jag sprungit skrikandes!

Khan

Kondottiär
Just det ja! I D:tF finns regler för hur människor blir bättre när de gjort avtal med demoner. Kanske kan vara intressant?

God45

#PrayersForBahakan
Khan;n285357 said:
Just det ja! I D:tF finns regler för hur människor blir bättre när de gjort avtal med demoner. Kanske kan vara intressant?
Ohhhh, Thralls! Jag älskar dem! :D Awesome. Tack :)