ro83rt
Swordsman
Vilka monster var det du låg bakom?
Tackar! Hoppas mina två ringa illustrationer ser dugliga ut.Duddmannen said:Fick mitt exemplar av boken idag - jättesnyggt! Så roligt att få bläddra i en riktig monsterbok igen. Schyssta illustrationer (Grattis till alla duktiga konstnärer), bra bredd på monster och bestar, och bonusmaterialet kommer till användning redan på fredag!
Bra jobbat alla, ser fram emot fler produkter.
Har den illustrationer? Nu blev jag intresserad.Duddmannen said:Fick mitt exemplar av boken idag - jättesnyggt! Så roligt att få bläddra i en riktig monsterbok igen. Schyssta illustrationer (Grattis till alla duktiga konstnärer), bra bredd på monster och bestar, och bonusmaterialet kommer till användning redan på fredag!
Hört att någon verkligt trevlig kille har illustrerat ditt krukväsen.Max Raven said:Har den illustrationer? Nu blev jag intresserad.Duddmannen said:Fick mitt exemplar av boken idag - jättesnyggt! Så roligt att få bläddra i en riktig monsterbok igen. Schyssta illustrationer (Grattis till alla duktiga konstnärer), bra bredd på monster och bestar, och bonusmaterialet kommer till användning redan på fredag!
(Jag skrev f ö en som kom med, har jag för mig - Krukväsen om jag minns rätt)