Nekromanti På promenad

BraidsMamma

Veteran
En alv i min spelgrupp har bestämt sig.
Han ska gå från Perina till Slaston Tor och ta med sig.
1. En riddare
2. En dvärg
3. En magiker
4. En extremt tankspridd och obildad Missla
5. Misslans tama ko

Frågan är om jag kan få en karta över vägen genom nordöstligaste Thalamur som skulle underlätta en hel del när man skriver äventyret.
Eller han något nåt annat tips på hur jag ska skriva äventyret (jag har tänkt dra in hon som är med i introduktionen till Perine i Geografica Mundana som hjälp att smuggla ut gruppen)??

GrottrolletNaug

Swashbuckler
"Frågan är om jag kan få en karta över vägen genom nordöstligaste Thalamur som skulle underlätta en hel del när man skriver äventyret."

Kan få och kan få...

Det är knappast så att någon kommer sätta sig ned och rita en karta för din skull. :gremcrazy:
Kanske att det finns en redan tecknad men det skulle jag inte satsa pengar på. Du gör nog bäst i att teckna ihop karta på egen hand. Då kan du ändå skräddarsy den lokala terrängen efter din äventyrsplanering vilket alltid är trevligt.

Consaberkartan innehåller bitar av Perina och bitar av Colonan, men jag tror inte hela landvägen Perina till Salston Tor går att se där.

/Naug

BraidsMamma

Veteran
dåligt ordval av mig

ja, jag menade ju inte riktigt att nån skulle fixa en karta till mig. Jag undrade om det fans en.

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Detaljerad karta över Thalamur någon?

"ja, jag menade ju inte riktigt att nån skulle fixa en karta till mig. Jag undrade om det fans en."

Det är lugnt. Men det är alltid bra om man tar en stund och läser igenom vad man har skrivit innan man postar det på forumet. Förhandsgranskningen är mycket bra för sådant. Det är lite granna det som skiljer ett forum från en chat. Att man i ett forum har längre tid att tänka över sina meddelanden och formulera dom med större omsorg.

Men för att återgå till frågan :gremsmile:

Nej, jag känner inte till någon detaljerad karta över nord-östra Thalamur.

/Naug

Grendel

Warrior
Kanske kan kompletteras?

Njae, nån DETALJERAD karta har jag inte, men jag gjorde en nyligen över området. Kanske kan kompletteras?

Karta över Thalamur

*EDIT - Jag fixade bara länken lite... :gremgrin:*

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Que pasa gringo?

Ehm...

Den där länken ser allt annat än frisk ut. Den ser faktiskt ut som om den skulle ha halsfluss, blåskatarr och skörbjugg på en och samma gång :gremcrazy:

/Naug, misstänker att något blev knas