Nekromanti Papplådemakare?

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Jo, vi vet ju att det finns ställen som gör spelfigurer, hyfsade spelplaner och annat sådant som POD. Accepterar man höga kostnader kan man t.om få helt egna små figurer och grejer. Det borde väl dessutom gå att fixa nåtslags litet hobbygjuteri för replicering av Shapewaysgrejer...

Nå, det finns en grej som jag inte hittat än, och det är lådmakare. Boxarna från The game Crafter är ju helt sinnessjukt fula.

Finns det papplådemakare som arbetar med print-on-demand eller iaf med låga ingångskostnader?

Max Raven

T12-kultist
Lägger mitt snabba stöd för Kranks fråga. Äventyrssommar kommer antagligen behöva en box när det blir klart och även om jag skulle kunna göra egna kassa lådor skulle det nog vara lite drygt. Och domt.

Minns att jag pratade med Operation: Fallen Reich-folket som sa att de letade efter billiga lådor eftersom deras lådor var en sista-minuten-grej. De betalade lite väl mycket för de lådorna, vad jag förstod. Vet inte ifall de hittat några, förstås.

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Lamentations of the Flame Princess kommer i box, men det är en annan sorts box än den vanliga. Jag misstänker att den är mycket billigare än vanliga boxar eftersom den inte behöver limmas, utan bara vikas.

Jag tror inte att Raggi bits, hör med honom var han gjorde sina boxar.