@Vimes outning gjorde ju att jag helt kom av mig på det jag började tänka på innan
Både @Waterhouse och @Impetigo annonserade i anmälningstråden vilka hemligheter de skulle försöka ta. Båda hemligheterna de valde är hemligheter som en ulv aldrig i livet skulle välja, så om någon fått hemlighet #4 eller #12 via slump så betyder det att WH/Impe avstod.
HAR NÅGON BLIVIT SLUMPVIS TILLDELAD HEMLIGHET #4 ELLER #12?
Nej såklart att jag inte gillar den. Jag vill inte ge ulvarna dubbla gratisröster på en bybo!Bra.
Då gör vi såhär nu att vi svitar Impe, hänger WH och BigMamar Basse. Sen nästa runda, när vi ser att Fjodde är grön, får han greja quizzet igen, och så får han sia typ Sidd. Och sedan försöker vi hänga Basse.
@Basenanji Om du nu är grön må du ju gilla den här planen?
Om du är BigMamad och bybo så är du immun mot utröstning yoNej såklart att jag inte gillar den. Jag vill inte ge ulvarna dubbla gratisröster på en bybo!
Ah, det har du ju rätt i!Om du är BigMamad och bybo så är du immun mot utröstning yo
Det är knappast mest sannolikt att jag går ut i anmälningstråden och meddelar att jag kommer välja fyran, sen väljer nån annan men lottas till fyran. Det är högst osannolikt.Impetigo låtsas inte om möjligheten att denne som ulv inte fick sitt förstahandsval och blev tilldelad 4an vilket är det mest sannolika.
Hade helt missat det du skrev i anmälningstrådenDet är knappast mest sannolikt att jag går ut i anmälningstråden och meddelar att jag kommer välja fyran, sen väljer nån annan men lottas till fyran. Det är högst osannolikt.
Suck. VM i att inte följa tråden pågår fortfarande eller?Finns ingen logik med att välja 4an.
Alltså förutsätter jag att den (Impetigo) som har den fick den lottad till sig.
Impetigo påstår att denne valde 4an. Ergo Impetigo ljuger.
Återigen. Detta.Bra.
Då gör vi såhär nu att vi svitar Impe, hänger WH och BigMamar Basse. Sen nästa runda, när vi ser att Fjodde är grön, får han greja quizzet igen, och så får han sia typ Sidd. Och sedan försöker vi hänga Basse.
Är du nöjd med den planen om WH visar sig vara grön?Bra.
Om WH är röd vilket är fett troligt, så tycker jag det grönar både fjodor och imp. Och i det läget vill vi såklart ha imp i sviten.Är du nöjd med den planen om WH visar sig vara grön?
Mitt förslag är att vi hänger @Waterhouse och skickar @Brynolf till sviten.
Om @Waterhouse visar sig vara grön så tror jag ändå att @fjodorsenuba har hemlighet #5. Det är smart som ulv att hålla sig nära sanningen. I så fall kan vi ändå inte hänga honom R2, och då är det jobbigt om Impe sitter i sviten.
Om WH är röd så korkar vi skumpan och låter Fjodde ta nästa siande.
@Vimes får 4D-schacka vem han tänker väkta.