Nekromanti Pathfinder-spelledare

MrTinybit

Veteran
Jag har länge velat spela Pathfinder som en spelare, och har då i sin tur studerat spelet ganska mycket. Det slutar dock alltid med att jag måste spelleda det medans alla andra har roligt med att spela det.
Jag skulle vilja spela en karaktär i en Adventure-path eller liknande duktigt planerat äventyr i Pathfinder.

Jag har aldrig spelat spelet, och har alltid spellett det. Visst, jag kan ha en karaktär med i gruppen, men det är inte alls samma sak eftersom jag vet allt som kommer hända och kan påverka världen. Någonsin haft konversation efter konversation med dig själv för att din karaktär är den enda i gruppen med Diplomati?

Jag bor i Kalmar, Småland. Av någon anledning är det ont om spelledare här, speciellt när det gäller Pathfinder.

Jag ber till alla gudar i multiversumet att någon känner för att ha mig och några handvalda duktiga pathfinder-spelare (jag känner ett par) i en underbar grupp på episka äventyr.

Hej

Jag håller i en spelgrupp som precis har kört klart i Pathfinder men ska ta upp det ngn gång i framtiden. Intresserad?