Nekromanti PbP Äventyr! Lost City of Barakus.

Hej alla!

Jag har funderat länge på att sätta up äventyret Lost City of Barakus som ett PbP (Play by Post) -äventyr! Och nu har jag banne mig gjort det!

Jag skulle dock gärna vilja ha svenska spelare till detta :gremsmile: Jag vet inte riktigt varför, men jag känner att jag litar mer på er än på någon amerikan därute! Kanske har vi olika spelkulturer? Nåja, spelet är ihopsatt och approv'at på www.dndonlinegames.com så vi kan sätta igång så fort vi har alla karaktärer färdiga!

Det finns inget behov av att ni spelat PbP spel förrut, det enda ni behöver är en viss datorvana (inget problem för er som hänger här kan jag tänka!), tid att posta åtminstånde en gång per dag (dvs. 5-15 minuter), att ni INTE har spelar Lost City of Barakus förrut (självfallet!) och slutligen intresse och vilja! Detta spel kommer räcka i månader!

För er som är intresserade så kan ni kika in HÄR för mer information. Om du vill vara med så är det bara att registrera dig själv och sen posta i OOC eller PM'a mig (Greger)!

Vill du redan göra en karaktär? se till at du läst min post titelerad "Character Creation" sedan använder du DENNA sida!

Jag hoppas att intresse finns!

Jag har redan en spelare, så jag söker 4 till. Jag kommer gå efter "först till kvarn" samt intressanta karaktärer, om det nu blir många intresserade!