God45
#PrayersForBahakan
Omröstningstråden är uppe!: https://www.rollspel.nu/threads/väl...g-vinterskräck-omröstning.82390/#post-1219643
Tusen tack!Det är Lund, Svenska kulter och brutalism! Mitt hjärta sjunger när jag läser det!
Nackdelen med att skriva något så fort, är att man lätt missar logiska saker! Jag sitter och spelar det medChatGPT som spelar Johan i ett försök att hitta fel.. (då min spelgrupp är sjuk så vi kan inte spela) och inser att jag skrivit att Johan gömde grejerna bakom en planka i källaren. Jag är ingen husägare men har varit på många visningar och insåg precis nu, att alla hus har ju betongväggar i källaren. Visst att det finns ett ytterlager av trä kanske, men en källare som görs helt i trä i Sverige ruttnar ju sönder och möglar........... . . . . . .. . . .. . pinsamt misstag Så det kanske borde vara att betongen är ihåig och är igenspacklad av Johan med typ billigt gips som sedan fått tapet över sig..GJORDE DU DET HÄR SJUK PÅ 90-MINUTER?!! Du är ju någon sorts superhjälte! Det här är så bra!
Jag tänkte att det var en källare med bräder utanpå betong, så att bakom brädan är där ett hål i betongen. Just för jag tänkte mig en svensk källare med bräder och då är det betong bakom.Nackdelen med att skriva något så fort, är att man lätt missar logiska saker! Jag sitter och spelar det medChatGPT som spelar Johan i ett försök att hitta fel.. (då min spelgrupp är sjuk så vi kan inte spela) och inser att jag skrivit att Johan gömde grejerna bakom en planka i källaren. Jag är ingen husägare men har varit på många visningar och insåg precis nu, att alla hus har ju betongväggar i källaren. Visst att det finns ett ytterlager av trä kanske, men en källare som görs helt i trä i Sverige ruttnar ju sönder och möglar........... . . . . . .. . . .. . pinsamt misstag Så det kanske borde vara att betongen är ihåig och är igenspacklad av Johan med typ billigt gips som sedan fått tapet över sig..
Med detta sagt är chatGPT en rätt pruttig spelare (och för er som undrar så har jag faktiskt aldrig använt mig av chatGPT för att skapa äventyr)
Ja jag tror det är så du för föreställa dig det. Men då fallerar nästa grej! Claes och Einar har tapetserat källaren och det blir svarta fläckar överallt. Iofs kan väggen ha en sån där "snygg" trävägg som går halvvägs upp och tapet på resten.Jag tänkte att det var en källare med bräder utanpå betong, så att bakom brädan är där ett hål i betongen. Just för jag tänkte mig en svensk källare med bräder och då är det betong bakom.
Jag tänkte mig typ så här (hittade en random bild på nätet så ignorera texten) med träpanel upp en bit på väggen.Ja jag tror det är så du för föreställa dig det. Men då fallerar nästa grej! Claes och Einar har tapetserat källaren och det blir svarta fläckar överallt. Iofs kan väggen ha en sån där "snygg" trävägg som går halvvägs upp och tapet på resten.