Quadrante Grisbonde Joined 14 Mar 2003 Messages 5,842 Location Skellefteå,öjebyn,umeå 22 Mar 2025 #1 Finns det någon just textsyntes som inte kostar en massa och inte låter som en burk. Gärna en som läser pdf. Online, app eller datorapp kvittar.
Finns det någon just textsyntes som inte kostar en massa och inte låter som en burk. Gärna en som läser pdf. Online, app eller datorapp kvittar.
clarence redd FrostByte Books Joined 23 May 2014 Messages 1,919 Location Göteborg Monday at 16:13 #2 Jag har testat den här: OpenVoice - a Hugging Face Space by myshell-ai Discover amazing ML apps made by the community huggingface.co
Jag har testat den här: OpenVoice - a Hugging Face Space by myshell-ai Discover amazing ML apps made by the community huggingface.co
Quadrante Grisbonde Joined 14 Mar 2003 Messages 5,842 Location Skellefteå,öjebyn,umeå Monday at 16:14 #3 Ska prova och se, tror inte jag testat just den.
clarence redd FrostByte Books Joined 23 May 2014 Messages 1,919 Location Göteborg Monday at 16:18 #4 Har du någon favorit än så länge?
Quadrante Grisbonde Joined 14 Mar 2003 Messages 5,842 Location Skellefteå,öjebyn,umeå Monday at 16:37 #5 Nä … eller Googles röstemulator är rätt duktig, men kommer inte åt den gratis. Men det är ett alternativ.
Nä … eller Googles röstemulator är rätt duktig, men kommer inte åt den gratis. Men det är ett alternativ.