Nekromanti Pendragon och vampire säljes

Tommih

Veteran
Joined
28 Sep 2009
Messages
7
Tänkte att jag skulle sälja av mina pendragon och vampire böcker då jag inte spelar med dem mer. Priset går att diskutera men jag kan väll säga att jag helst ser att jag säljer så mycket som möjligt i ett parti så där blir det billigare.


Pendragon:

Pendragon regelboken 100
Beyond the wall 150
savage mountains 150
perilous forest 150
The boy king 150
Blood and lust 150
Land of giants 150

eller allt för 750 eller enl ök


Vampire the masqurade regelbok 100
Storytellers handbook 100
Chicago chronicles 1 125
Chicago chronicles 2 125
Chicago chronicles 3 125
Awekening Diablerie in Mexico 75
Bloody Hearts Diablerie Britain 75


eller allt för 500 eller enl ök


Jag kan som sagt tänka mig att diskutera priserna och jag tror mig inte vara allt för omöjligt att komma överens med.

Jag kan även tänka mig att byta dessa böcker mot Runequest, Cthulhu eller D&D matrial

Köparen står för ev fraktkostnader


email: tommih@telia.com
tel 0734-171984
 

Tommih

Veteran
Joined
28 Sep 2009
Messages
7
Hittade ytterligare en vampire bok

Players Guide 100



Skall även förtydliga att det är second edition på vampire reglerna och playersguide
 

Andy

Vila i frid
Joined
4 May 2001
Messages
1,403
Location
Ågesta, Stockholm
Vilken utgåva av Pendragon är det och var bor du? Kan man hämta prylarna om man bor i Stockholm? (J/N räcker)

/Andy som gärna skulle läsa lite Penndrake.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,998
Location
Rissne
Draugen said:
Den andra av Kranks länkar är mycket riktigt Second Editon och den första är Third Edition.
Nej alltså, det finns ingen third edition. Det är bara fans som inte kan läsa som tror att den är det. Det är second edition resp. second edition (revised). Inte third.


Nå, jag avböjer, ska jag köpa Vampire så vill jag nog ha Revised.
 

Tommih

Veteran
Joined
28 Sep 2009
Messages
7
Skribent: Andy
Ämne: Re: Pendragon och vampire säljes

Vilken utgåva av Pendragon är det och var bor du? Kan man hämta prylarna om man bor i Stockholm? (J/N räcker)

/Andy som gärna skulle läsa lite Penndrake.



Jag bor i Örebro men brukar vara upp till stockholm titt som tätt så kan du vänta en vecka så kan jag leverera dem dit. Nu i helgen går det inte då jag skall bort men veckan efter det kan jag tänka mig göra en reda till stockholm. Annars så kan jag skicka böckerna om det är så
 
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,627
Location
Maastricht
Nåväl, jag skulle klassa en Second ed revised som en third ed i vart fall. Det är den tredje utgåvan. Sak samma, det är inte vad tråden handlar om. Closed.
 
Top