Nekromanti Peter Bergting-utställningen …

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Ni har väl inte glömt att Perfect Fools Gallery (i Stockholm, förstås) öppnar sin Peter Bergting-utställning idag?

Förutom att karln är snuskigt duktig är ju detta ett ypperligt tillfälle att träffa andra forumiter.

Jag är där från 18-tiden ungefär.

Lambi

Swordsman
Google (som har alla svar) ville inte hitta galleriet, så du får gärna berätta var det är och hur länge utställningen varar.

Jag har nämligen gått och skaffat mig en läskig mängd bakterier i min hals. Jag kommer inte vara där vid kl 18 då jag måste tvinga diverse forumiter att träffa dom bakterierna samtidigt, samt att jag inte lär bli friskare av resan.

Jo han är sådär snuskigt duktig... som... som... ungefär som den där bergting-killen... ungefär :gremsmirk:

Organ

Out of time, out of mind
[ QUOTE ]
Google (som har alla svar) ville inte hitta galleriet, så du får gärna berätta var det är och hur länge utställningen varar.

[/ QUOTE ]
Genom eniro hittas det på ca. två sekunder. Det ligger hursomhelst på Kammakargatan 29 (på Drottninggatssidan av Sveavägen).

Den som vill se ett Organ kan med fördel slinka in där nån gång efter kl. sex.

/Anders

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Jag kommer med största sannolikhet förbi och kikar.

- V

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Heh! Näe …

Jag har just kommit hem från vernissagen där jag frotterat mig med halva rollspelssverige och några till. Utförlig vimmelrapport kommer senare (hoppas jag – det hela hänger lite på att de som lovade att maila mig foton från kvällen faktiskt gör det)..

Med ledning av de bilder Peter valde att ställa ut drar jag slutsatsen att nästa nummer av Dragon Magazine kommer att innehålla en Ecology of Kobolds-artikel.

En av koboldbilderna var f.ö. det första konstverket att säljas (för 2.500 kr till en, för mig, okänd köpare). Det andra konstverket som såldes var en reproduktion (nummer 1 av 25 numrerade ex) som inhandlades av allas våran Organ (med rösttappad fru).